Jordemoderbesøg i dag:o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
2 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Simplyred

Ja, endelig blev det jordemodertid igen)  Sidste gang lå bebsen meget på tværs, så det var ligesom det der var så spændende ved i dag...at se om hun havde fundet den rigtige stilling nu)

Først mærkede en jm-studerende efter, men hun var i tvivl, da hun ikke rigtig kunne genkende det hun mærkede nede ved bækkenet....så kom den anden til, og hun sagde at det var ikke noget at sige til da det var babyens skuldre den studerende kunne mærke...-ergo sidder hun meget langt nede med hovedet i bækkenet!! Det er VILDT dejligt!!!!

Og så skønnede de hende til at veje omkring 27-2800 g, så det er perfekt !! Symfysemålet var kun på 30-31 cm, men jeg skjuler åbenbart babyen godt indvendig

Ja, det var så bare en lille JUBIIIIIII-tråd fra mig

Fortsat god dag de damer)

(gad vide om det her betyder at man slipper for at gå over tid?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Simplyred

-andre der har erfaringer med noget lignende?? Søger vel bare alle tegn på, at jeg snart får min prinsesse ud

Anmeld

21. juni 2010

XXSS

Thomsen77 skriver:

-andre der har erfaringer med noget lignende?? Søger vel bare alle tegn på, at jeg snart får min prinsesse ud

Hey Thomsen dejlig at høre, at baby har vendt sig rigtigt

Hvor langt er du ? var det sidste jordmoderbesøg omkring 35-36?

Jeg har lige været ved jordmoderen i dag - er 35+3 og den lille blev skønnet lige over gennemsnittet 28-2900 og med et symfysemål der hedder 36 så jeg skjuler ikke baby godt inde i maven

Men at baby har lagt hovedet godt ned i bækkenet betyder desværre ikke altid at du føder lige nu her og her  Det skal nok komme - tålmodighed er en god ting...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.