Til mødregrupperne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

522 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

StineW

Hej alle der er i en mødregruppe og andre interesserede.

Jeg vil lige høre jeres mening om afholdelse af " sitbag-parties ".

Jeg spørger, fordi vi har tænkt på at gøre lige mere ud af at komme ud til mødregrupper og lign. Rigtig mange bliver jo enormt overraskede over hvor nem og praktisk en Stibag er, når de har haft den i hænderne.

Derfor var det jo en oplagt mulighed, at tage ud til bl.a. mødregrupper, så der kunne blive gramset og spurgt ind til den, da den findes jo ikke i nogle butikker endnu.

Det vil jo måske også være rat med lidt afveksling i kaffe-kage arrangementet ik???

Lad mig endelig høre jeres mening, er det noget der er grundlag for?

Kh Stine / www.sitbag.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2010

StineW

Godaften.

Hmmm skal manglen på svar / feed back mon tolkes som at det er en dårlig idé?

Jeg har aldrig sådan været " ude og underholde " hos mødregrupper, så det ville da være rart med et par idéer til hvordan sådan en dag kunne holdes, og om der er hold i idéen i det hele taget.

Kh Stine.

Anmeld

19. juni 2010

N&J

Jeg tror det er en god ide med mødregrupperne, men så også gøre besøgene ikke købsbetinget, lave bestillingssedler og så kan folk jo vende tilbage.. for det er lidt mange penge (ved godt at køreposer og lign. ligger i det prisleje) men det er mange penge, uden at skulle konferere med husbonnen.. men jeg vil så sige at problematikken med at tage ud til mødregrupperne/eller blive inviteret til en mødregruppe kan ligge i at der kun er 1 produkt, så tror den kan blive en smule svær at afsætte, men har I først fået fat i et par mødregrupper, så spreder det sig... syntes da at I skal tilbyde det, men ville personligt gå efter de helt nybagte mødre, da vi der har lidt ældre børn har købt remider til samme formål eller fundet metoder der virker.. 

Anmeld

19. juni 2010

StineW

Tak for svaret.

Vi havde nu ikke regnet med, at det skulle være købsbetinget. Desuden ville det være aftalt på forhånd, så man kan snakke om det derhjemme.

Grunden til at vi overvejede det, er at vi jo ikke har Sitbags i butikker endnu, vi har dog privatforhandlere over det meste af landet og en enkelt i Canada, så der kan nemt arrangeres noget. Der er jo nok flere, der gerne vil se produktet, før de evt køber.

Dejligt du selv har fundet ud af noget med dine større unger, men da vi sælger en del Toddler modeller, må der jo være en del der synes den er smart. Heldigvis.

Men tusind tak for lidt feedback, alt kan bruges.

Kh Stine

Anmeld

19. juni 2010

JustAnotherName

Jeg har en datter på knap 2,8 år og en på knap 13 måneder.
Og jeg ville personligt IKKE være interesseret i sådan én.

Om mødregrupper er en god idé eller ej, skal jeg ikke kunne sige.
For det handler jo mere om mødrene i gruppen og deres behov.
Men jo flere i "fanger", des flere interesserede vil der jo findes imellem.
Så det er jo nok ikke nogen tosset idé, at komme ud til mødregruppe.

Det kan ihvertfald ikke skade noget at prøve det af, og se, om det er en succes eller ej.
Jeg ønsker da ihvertfald det bedste for dig/jer med forretningen.

Men personligt ville jeg ikke bliver køber, hverken over nettet eller ved en præsentation i mine mødregrupper.
Jeg syntes ikke der er noget galt prismæssigt. De fleste ting, er jo så "dyre"... Men jeg føler bare ikke, at jeg har et behov for sådan én 

Men der er sikkert rigtigt mange andre, som gerne ville eje den!!

Anmeld

19. juni 2010

JustAnotherName

Og så måske alligevel, hvis jeg havde et spædbarn....
Da jeg kiggede billederne med instrukser af, hvordan den bruges og så det helt lille barn, så syntes jeg faktisk, at den er meget smart.

Men jeg har andre løsninger til mine piger idag. Så ville ikke invistere i sådan en nu... Og uanset hvad, så vågner mine børn bare, når de skal forflyttes. Det tror jeg ikke engang at denne smarte SITBAG ville kunne ændre på.

Det ville kræve et nyt spædbarn, før jeg ville få interesse og behov nok til at ville købe den. Men alles behov er jo vidt forskellige.

Jeg syntes bare jeg ville komme med mit svar til dig 

Så pyt med om jeg ville være køber eller ej. Jeg tror mødregrupper kunne være en OK målgruppe at gå efter. Så tag da at give det et forsøg 

Anmeld

19. juni 2010

StineW

Justanothername: Tak for det dejlige lange svar, det er jo noget vi kan bruge til noget.

Hver mand sit behov, og heldigvis for det da. Vi har f.eks aldrig haft en voksipose, men derfor er der jo rigtig mange andre der er glade for deres.

Vi arbejder videre med idéen, og håber på at få " gaflet " en mødregruppe eller to.

Jeg er da glad for at du kan se idéen med især babymodellen, og så ved du jo hvor du kan finde os, hvis du bliver gravid igen...

Kh Stine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.