hvordan finder i tiden????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

878 visninger
11 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

AnnePedersen

jeg er i uge 38+4 og jeg går hjemme på barsel.

Jeg har fuldtidsarbejde som lærer men jeg mangler 3 eksamner for at være helt færdig.

Jeg vil jo rigtig gerne gøre min udd. færdig for hader som pesten at det hænger over mit hoved, men samtidig er det svært at læse op til da jeg døjer med mine øjne. (er blevet opereret i dem da jeg fik en skade i dem, så døjer med dobbeltsyn og holde fokus på bogstaverne).

Jeg er heller ikke den bedst studerende, ikke fordi jeg er doven, men fordi det også er svært når nu man har arbejde og synes det man læser op til ik helt hænger sammen med virkeligheden, og virkeligheden vil jeg helst bruge min tid på.

Men er der nogen af jer der har en erfaring for hvad jeg kan gøre?????

Jeg vil nemlig gerne tage en eksame i dec/jan, en til juni og en til aug 2011.

hilsen anne lise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

oo

æhm...jeg tænker mere: MÅ du tage eksamen når du er på barsel? jeg læser selv på universitetet og skal på barsel med start 1. september 2010 (men egentlig startede den igår da sommerferien jo går direkte ud i barslen) og jeg må IKKE være tilmeldt eksamener eller fag for at kunne modtage barsels-SU

Anmeld

17. juni 2010

AnnePedersen

jo jo det må jeg gerne, for jeg modtager ikke su, jeg får løn. og jeg hører under den ordning at man inden året2011 er gået skal man være færdig...... så det mener jeg bestemt man kan....

Anmeld

17. juni 2010

oo

nårh okay

Anmeld

17. juni 2010

roenlund

AnnePedersen skriver:

jeg er i uge 38+4 og jeg går hjemme på barsel.

Jeg har fuldtidsarbejde som lærer men jeg mangler 3 eksamner for at være helt færdig.

Jeg vil jo rigtig gerne gøre min udd. færdig for hader som pesten at det hænger over mit hoved, men samtidig er det svært at læse op til da jeg døjer med mine øjne. (er blevet opereret i dem da jeg fik en skade i dem, så døjer med dobbeltsyn og holde fokus på bogstaverne).

Jeg er heller ikke den bedst studerende, ikke fordi jeg er doven, men fordi det også er svært når nu man har arbejde og synes det man læser op til ik helt hænger sammen med virkeligheden, og virkeligheden vil jeg helst bruge min tid på.

Men er der nogen af jer der har en erfaring for hvad jeg kan gøre?????

Jeg vil nemlig gerne tage en eksame i dec/jan, en til juni og en til aug 2011.

hilsen anne lise

Hvilke eksamener mangler du??? for der kan gøres meget for at få det hele lidt nærmere virkeligheden...

Mvh Mia

Anmeld

17. juni 2010

AnnePedersen

jeg mangler min mundtlige dansk, mundtlige engelsk og forsvarelse af min bacehlor opgave som er i faget idræt....

jeg lytter gerne til råd for synes det er svært alene, har ikke medstuderende længere eller vejledere 

Anmeld

17. juni 2010

roenlund

AnnePedersen skriver:

jeg mangler min mundtlige dansk, mundtlige engelsk og forsvarelse af min bacehlor opgave som er i faget idræt....

jeg lytter gerne til råd for synes det er svært alene, har ikke medstuderende længere eller vejledere 

Jeg har så hverken dansk eller engelsk på linje.... men jeg synes jo der er store muligheder når det komer til bacheloren for at gøre det mere konkret, du har vel skrevet om noget du synes er spændende og hvor du har styr på teorien... '

Men jeg kan godt se at det er svært når man er "alene" jeg er ikke selv den store eksamenslæser. Jeg ville nok dele det op så du ved hvilke ting du SKAL have styr på og så finde en måde hvor du læser godt... for mig var det bedst at tage væk hjemmefra, jeg fandt en cafe hvor jeg fik en morgentallerken og så kunne jeg koncentrere mig om at læse nogle timer uden forstyrrende elementer og når jeg så kom hjem stod den på vasketøj og alle de andre ting som er mere spændende end eksamenslæsning.

Jeg ved selvfølgelig ikke hvordan det er med dine øjne at læse i længere tid af gangen...

Anmeld

17. juni 2010

AnnePedersen

da jeg skrev mine opgaver synes jeg da selv de var gode, men nu hvor jeg har været ansat i 2 år som lærer synes jeg ikke.

så de skal laves om, men mit sem. ligger 2 timers kørsel fra mig og så ved jeg ikke lige hvordan jeg griber en ny opgave an når jeg vil lave dem om og ikke kan få vejledning hertil. så teori og bøger er svære at forholde mig til. hvis du forstå.

vi bor i nordvest jylland hvor sem. og skolerne ikke lige ligger.

men jeg kan godt lide dit råd om strukturen. men hvad gør jeg så når min lille pige kommer for kan ikke køre fra hende... så det var også for hvordan man får livet som nynor til at hænge sammen med at jeg gerne vil gøre udd færdig....

må jeg spørge hvilke fag du har???? hvis det var du havde dansk eller engelsk og der var noget hertil du ku anbefale

Anmeld

17. juni 2010

roenlund

AnnePedersen skriver:

da jeg skrev mine opgaver synes jeg da selv de var gode, men nu hvor jeg har været ansat i 2 år som lærer synes jeg ikke.

så de skal laves om, men mit sem. ligger 2 timers kørsel fra mig og så ved jeg ikke lige hvordan jeg griber en ny opgave an når jeg vil lave dem om og ikke kan få vejledning hertil. så teori og bøger er svære at forholde mig til. hvis du forstå.

vi bor i nordvest jylland hvor sem. og skolerne ikke lige ligger.

men jeg kan godt lide dit råd om strukturen. men hvad gør jeg så når min lille pige kommer for kan ikke køre fra hende... så det var også for hvordan man får livet som nynor til at hænge sammen med at jeg gerne vil gøre udd færdig....

må jeg spørge hvilke fag du har???? hvis det var du havde dansk eller engelsk og der var noget hertil du ku anbefale

Je har Hjemkundskab, Idræt, Natur Teknik og Matematik på linje...

Men jeg kan ikke hjælpe dig i forhold til at læse og være mor... Jeg er gravid med mit første barn så havde ingen da jeg læste.

Anmeld

17. juni 2010

AnnePedersen

nej det kan jeg så godt forstå.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.