Hvor på nettet kan man få smart og billigt babytøj?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

Mrs86

Er der nogen, der kender nogle godt hjemmesider, hvor man kan få smart babytøj og til billige penge?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

oo

herinde jeg har købt en hel masse brugt gennem forskellige af daaamerne herinde og har pt et mindre arsenal af babytøj og har ikke givet over 500 kr endnu

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Trendsales! Jeg har købt en masse så-godt-som-nyt babykluns derinde, meget af det er ret dyrt mærketøj som jeg har fået for en slik, og det bliver så godt som altid solgt fra ikke-rygerhjem og vasket i neutral og er næsten ikke brugt - har ihvertfald aldrig oplevet en skuffelse 

Anmeld

17. juni 2010

Maise

Mrs86 skriver:

Er der nogen, der kender nogle godt hjemmesider, hvor man kan få smart babytøj og til billige penge?

trendsales -helt klart. jeg har tøj til salg herinde. tråden hedder pigetøj str. 68. har lige lagt tøj på i str. 56 og 62 idag også. blandede mærker. både mærketøj og almindeligt tøj.

mvh Maise

Anmeld

17. juni 2010

Maise

Rosa skriver:

Trendsales! Jeg har købt en masse så-godt-som-nyt babykluns derinde, meget af det er ret dyrt mærketøj som jeg har fået for en slik, og det bliver så godt som altid solgt fra ikke-rygerhjem og vasket i neutral og er næsten ikke brugt - har ihvertfald aldrig oplevet en skuffelse 

bruger kan molo guitarheldragten endnu ??

Anmeld

17. juni 2010

Mor-til-asta-09

Mrs86 skriver:

Jeg vil da også helt klart anbefale at købe brugt babytøj, det gjorde vi selv.. Og asta er nu 10 mdr, og tror ikke jeg har brugt 3000 på tøj endnu til hende.. Og startede i str. 50 og køre nu i 80...

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
Maise skriver:

bruger kan molo guitarheldragten endnu ??

Hehe, han har haft den på 2 gange, har ikke brugt den så meget fordi jeg mest har brugt langærmede og heldragter med lange ærmer og ben. Men den var supersød på

Anmeld

17. juni 2010

L-Mortil3

www.pompdelux.dk har lige nu 50 % på meget af tøjet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.