Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Moar her er ikke særlig begejstret for den, men Anton æææælsker den. Jeg laver ikke andet end at flytte kluden væk fra næsen, men ak og ve, jeg når kun lige at flytte hånden så trække stædige Anton den tilbage igen:0) Altså:0)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Haha, dejligt billede
Da Malou var helt lille ville hun os helst sove sårn. Heldigvis er stofbleer så tynde i stoffet, at de små sagtens ka få vejret igennem dem Perfekt nusseklud
Ej hvor ser det bare rigtig sødt ud og selvf. skal mor da ikke bestemme hvordan man skal sove
Valle81 skriver: Moar her er ikke særlig begejstret for den, men Anton æææælsker den. Jeg laver ikke andet end at flytte kluden væk fra næsen, men ak og ve, jeg når kun lige at flytte hånden så trække stædige Anton den tilbage igen:0) Altså:0)
he he min pige gør det samme, hun kan kun falde i søvn hvis hun har en klud i ansigtet. den må gerne være ren, uden modermælk. men jeg tjekker hende nu også ofte og flytter lidt på kluden og så trykker hun ansigtet længere ind i den.
Hvor er han kær - sådan har mine børn også været glad for at sove - deres "nusser" har også skulle ligge helt op over hoved på dem...
Tror det er trygt og varmt at have den over hoved og så dufter den af Moar...
Tror virkelig også han nyder det og jeg kan jo også høre han trækker vejret:0) Men synes det er lidt grænseoverskridende:0)
Han ligner sin fader - han sover nemlig også med dynen over hovedet:0)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128