FUCK!!! Hvor er jeg træt af det hele lige nu!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.358 visninger
12 svar
0 synes godt om
17. juni 2010

qp

Ja nu kommer der lidt af en smørre herfra, sorry guys men jeg har sgu behov for at komme af med nogle ting lige nu.

For det første skal dette indlæg ikke placeres under SELVVALGT enlig mor, for jeg har ikke SELV valgt at være enlig mor! Så kom den på plads…!

Og lige nu er jeg så forbandet træt af, at være ENLIG mor! Jeg føler mig bundet til mit hjem, lidt som en løve i et bur – jeg kan tydeligt mærke at jeg har brug for, at komme UUUUD!!! Ud og møde mennesker, på café med veninderne om aftenen, en tur i biffen, pleje mit venskab med diverse veninder rundt omkring, gå en tur i natten, dating, mandfolk og spænding – ja jeg tror det rette ord er FRIHED. Jeg føler mig utrolig ensom, tiden løber fra mig og jeg bliver bare ældre og ældre. Jeg har ikke noget netværk/ familie der fast kan tage min søn eks. hver 2 eller 3 weekend – jeg kan derfor aldrig lave planer om noget med nogen og det går mig så sindssyg meget på lige nu. Jeg er ulykkelig, ensom og ked af det hele lige nu – jeg føler ikke jeg lever mit liv som jeg burde, jeg føler mig SÅ begrænset/ bundet/ fanget og det hele er bare noget lort lige nu.  

Jeg HAR forsøgt recervebedste men hun var bare ikke den rette, endvidere skrev jeg en ny annonce – men den er der ingen der har svaret på og det er nu så længe siden. Jeg har overvejet om kommunen evt. kunne skaffe mig en aflastningsfamilie men jeg forestiller mig, at når man er ”velfungerende” som jeg ellers er – så er der bare ingen hjælp at hente derigennem men det er selvfølgelig forsøget værd.

Som sagt har jeg lige brug for, at offentliggøre mine følelser lige nu – i behøver derfor ikke, at kommentere indlægget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Sulajma

qp skriver:

Ja nu kommer der lidt af en smørre herfra, sorry guys men jeg har sgu behov for at komme af med nogle ting lige nu.

For det første skal dette indlæg ikke placeres under SELVVALGT enlig mor, for jeg har ikke SELV valgt at være enlig mor! Så kom den på plads…!

Og lige nu er jeg så forbandet træt af, at være ENLIG mor! Jeg føler mig bundet til mit hjem, lidt som en løve i et bur – jeg kan tydeligt mærke at jeg har brug for, at komme UUUUD!!! Ud og møde mennesker, på café med veninderne om aftenen, en tur i biffen, pleje mit venskab med diverse veninder rundt omkring, gå en tur i natten, dating, mandfolk og spænding – ja jeg tror det rette ord er FRIHED. Jeg føler mig utrolig ensom, tiden løber fra mig og jeg bliver bare ældre og ældre. Jeg har ikke noget netværk/ familie der fast kan tage min søn eks. hver 2 eller 3 weekend – jeg kan derfor aldrig lave planer om noget med nogen og det går mig så sindssyg meget på lige nu. Jeg er ulykkelig, ensom og ked af det hele lige nu – jeg føler ikke jeg lever mit liv som jeg burde, jeg føler mig SÅ begrænset/ bundet/ fanget og det hele er bare noget lort lige nu.  

Jeg HAR forsøgt recervebedste men hun var bare ikke den rette, endvidere skrev jeg en ny annonce – men den er der ingen der har svaret på og det er nu så længe siden. Jeg har overvejet om kommunen evt. kunne skaffe mig en aflastningsfamilie men jeg forestiller mig, at når man er ”velfungerende” som jeg ellers er – så er der bare ingen hjælp at hente derigennem men det er selvfølgelig forsøget værd.

Som sagt har jeg lige brug for, at offentliggøre mine følelser lige nu – i behøver derfor ikke, at kommentere indlægget.

Vil bare lige sige jeg har læst dit indlæg .. til dig!

Men hvad med en barnepige? Det er jo til at betale sig fra, og burde være rimelig nemt at finde en sød og god pige, som ville ta sig godt af dit barn, men du er i byen og hygger dig!

Anmeld

17. juni 2010

qp

Hej og tak for din kommentar Jo barnepige kan jeg da sagtens finde for en aften hvis jeg skal i byen eller lignende - det er ikke så meget der den ligger. Jeg har mere behov for, at have et pr dage fast om måneden fri hvor jeg selv kan bestemme og planlægge hvad jeg skal lave. Mange enlige har jo fri hver anden weekend og det misunder jeg jo SÅ meget lige nu - hvis jeg bare kunne lægge planer for hver 3 eller 4 weekend ville jeg blive overlykkelig.

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

vil bare skrive at jeg har læst dit indlæg og sende dig et kram!

Jeg kan ikke forestille mig hvor hårdt det må være - jeg kan forsøge, men jeg tror ikke man kan forstå det, hvis ikke man har prøvet det! Jeg ville ønske jeg kunne sige eller gøre noget som kunne hjælpe dig.. hmm!

et cyberkram skal du i hvert fald have!

Anmeld

17. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Læst  

Anmeld

17. juni 2010

Fru Dinesen

Heyyyy ....

Jeg har en veninde der stod i fuldstændig samme situration som dig, helt normal ung kvinde med et barn, og havde også brug for noget frihed ........ og nu er hendes datter i aflastning vær anden weekend. dattern nyder at kommer lidt væk fra mor og har fået en plejefar der som der bare er mega sjov og som hun laver ting med som mor ik rigtig kan finde ud af så som at fiske køre hurtig på cykel klatre i træer osv. og moren får en masse ny energi og er så helt klar til og være sammen med sin pige igen ..... 

ved bare at for hende var det også et tabu til at starte med, men nu elsker hun det og familien hendes datter kommer hos er bare fantastiske ....

syndes måske det kunne være en fed mulighed for dig også 

Knussssss Linda 

Anmeld

17. juni 2010

wamse

qp skriver:

Læst

jeg står jo lidt som du og ikke har nogen til at aflaste på nogen måde, så jeg forstår udemærket hvad du mener.

Jeg talte med en socialrådgiver her i kommunen i april og hun mente at jeg var meget berettiget til aflastning. Men nu stod jeg så for at ville flytte til en anden kommune, derfor gjorde vi ikke mere ved det. Bare lige til en info til dig, så er det måske en mulighed, der er værd at overveje?

Kram herfra

Anmeld

17. juni 2010

AnneP

*KRAM*

Har som alle de andre læst dit indlæg! -og min første tanke var at du skulle kontakte din socialrådgiver (vi har alle en, også dem der ellers ikke er "inde" i systemet, vi er delt op efter fødselsdage) og så skal du hører om der ikke er en mulighed for at få en fast aflastnings familie!

Håber virkelig det lykkedes for dig, så du kan få lidt frihed til at lade op og blive ved med at være den fantastiske mor du er!

*KRAM*

Anmeld

17. juni 2010

Corn

Læst, hørt og forstået

Og så burde du nok kontakte din familierådgiver, for det kan jo rent faktisk være, at du godt kan blive indstillet til en pleje/aflastningsfamilie...

Og i mit arbejde ser vi tit enlige forældre, der hvis de får lidt hjælp i tide, fortsat har et fantastisk overskud til deres børn, hvis de lige har en weekend/eftermiddag eller lignende, hvor de kan koble helt af.

Og iøvrigt er det jo en ren luksusopgave som aflastningsfamilie, at "få" et barn, der er velfungerende, men hvor man "bare" skal være til stede på mors vegne, mens hun lader op... Det er ren og skær forbyggelse mod at det går helt galt

Anmeld

19. juni 2010

N&J

Hey Cuz.. har først set dit indlæg nu.. jeg kommer jo snart.. og vil gerne tage ham fast.. så håber jeg du så vil tage Nikita lidt mere efter behov (det er mere det jeg har behov for).. jeg har overflyttet min studie (hvis jeg altså kommer ind) så mangler bare boligen.. 

Tror ikke du kan få aflastning (med det jeg ved om dig).. men hold ud lille cuz.. du gennemgår en stor forandring og kan godt forstå dit behov for frihed.. så efter sommer så er jeg der forhåbentlig til at hjælpe.. som jo er det man har familie til.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.