Ja nu kommer der lidt af en smørre herfra, sorry guys men jeg har sgu behov for at komme af med nogle ting lige nu.
For det første skal dette indlæg ikke placeres under SELVVALGT enlig mor, for jeg har ikke SELV valgt at være enlig mor! Så kom den på plads…!
Og lige nu er jeg så forbandet træt af, at være ENLIG mor! Jeg føler mig bundet til mit hjem, lidt som en løve i et bur – jeg kan tydeligt mærke at jeg har brug for, at komme UUUUD!!! Ud og møde mennesker, på café med veninderne om aftenen, en tur i biffen, pleje mit venskab med diverse veninder rundt omkring, gå en tur i natten, dating, mandfolk og spænding – ja jeg tror det rette ord er FRIHED. Jeg føler mig utrolig ensom, tiden løber fra mig og jeg bliver bare ældre og ældre. Jeg har ikke noget netværk/ familie der fast kan tage min søn eks. hver 2 eller 3 weekend – jeg kan derfor aldrig lave planer om noget med nogen og det går mig så sindssyg meget på lige nu. Jeg er ulykkelig, ensom og ked af det hele lige nu – jeg føler ikke jeg lever mit liv som jeg burde, jeg føler mig SÅ begrænset/ bundet/ fanget og det hele er bare noget lort lige nu.
Jeg HAR forsøgt recervebedste men hun var bare ikke den rette, endvidere skrev jeg en ny annonce – men den er der ingen der har svaret på og det er nu så længe siden. Jeg har overvejet om kommunen evt. kunne skaffe mig en aflastningsfamilie men jeg forestiller mig, at når man er ”velfungerende” som jeg ellers er – så er der bare ingen hjælp at hente derigennem men det er selvfølgelig forsøget værd.
Som sagt har jeg lige brug for, at offentliggøre mine følelser lige nu – i behøver derfor ikke, at kommentere indlægget.
Anmeld