Jeg er træt og går i seng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

335 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Dictes mor

Jeg ville egentlig have skrevet lidt til jer idag, og have svaret på nogle af jeres dejlige indlæg her, men jeg er simpelthen for træt oven på en lang dag med Dicte, som har ondt i maven og så oprydning, rengøring og planlægning af barnedåb til på søndag.

Så godnat de damer, imorgen er endnu en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Majastina skriver:

Jeg ville egentlig have skrevet lidt til jer idag, og have svaret på nogle af jeres dejlige indlæg her, men jeg er simpelthen for træt oven på en lang dag med Dicte, som har ondt i maven og så oprydning, rengøring og planlægning af barnedåb til på søndag.

godmorgen Camilla! :0) Har du sovet godt?

Anmeld

17. juni 2010

msax

Majastina skriver:

Hej Camilla

Det er skægt som men lige skal ind og kigge på baby inden man skal i seng. Det er ligegyldigt om man er helt vildt træt og godt ved man ikke lige får svaret på nogen indlæg, men man skal lige have en kig alligevel. Jeg har det helt lige sådan - og det er lidt "skræmmende" syntes jeg.

I er nogle farlig dejlige tøser der røver min tid. Det må i gerne blive ved med...

SMIL fra Mette 33+1

Anmeld

17. juni 2010

mifune

Håber du fik en rigtig god nats søvn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.