rygsmerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

504 visninger
6 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

silden85

Hej

lige siden uge 11 har jeg haft ondt i min ryg oppe imellem skuldrene, og jo længer je er kommet hen i min gravidtet, er jeg begyndt at få det hver dag og nogen gange har jeg også smerter i min lænd er der nogen der har prøvet det før?

-silden85 16+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

FrkLarsen

Kigger lige med, har det nemlig på samme måde, det er dog først kommet inden for de sidste par uger  

Kamilla 32+4

Anmeld

16. juni 2010

silden85

det sidder i højre side og noegn gange får jeg ondt under det højre bryst, men det er kun når jeg har rigtigt ondt i min ryg,

Anmeld

16. juni 2010

silden85

Kigger lige med, har det nemlig på samme måde, det er dog først kommet inden for de sidste par uger  

Kamilla 32+4

du er da heldig, at det først er for nogen uger siden du fik ondt

Anmeld

16. juni 2010

FrkLarsen

silden85 skriver:

du er da heldig, at det først er for nogen uger siden du fik ondt

Ja jeg er heldig i forhold til dig ihvertfal  

Det plejer at hjælpe mig at gå ind og ligge mig helt udstrukket i sengen i 10 min ca   

Anmeld

16. juni 2010

silden85

FrkLarsen skriver:

Ja jeg er heldig i forhold til dig ihvertfal  

Det plejer at hjælpe mig at gå ind og ligge mig helt udstrukket i sengen i 10 min ca   

mange tak det må jeg prøev jeg kan også mærke at når jeg har gået i seng om aften, så har det gået væk rimelig hurtigt hvis jeg ligger på ryggen, men jeg kan ikke ligge på højreside imens jeg har ondt, men jeg må prøve at ligge mig ned i 10 min næste gang, det er nok imorgen, eller senere i aften

Anmeld

16. juni 2010

BJL2010

Jeg kender ikke det med smerter mellem skuldrene, men kan det ikke være fordi du går og spænder måske?

Det med lænden kender jeg tilgengæld alt for godt (har dog "kun" lidt af det et par måneder max). Men går ud fra at det er fordi ens holdning begynder at ændre sig når maven vokser. Mit kommer i hvert fald hvis jeg har haft den samme stilling i længere tid, fx gået for meget eller stået for meget. Og det hjælper nemlig også at sidde ned eller bedst; ligge ned.

Kan i øvrigt anbefale varme på lænden, det lindrer smerterne super godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.