Så lød dommen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Anonym trådstarter

Socialfobi/social angst det har jeg nu fået konstateret.

Mig og psykologen er nu gået igang med at grave dybere, og måske finde grunde til hvorfor.... Den ene kender jeg godt selv.

Sagt med prykologens ord, så har eg lavet et skema, i mit hoved der hedder: Verden er et farligt sted.

Psykologen siger at hun forstår godt jeg reagere som jeg gør nogen gange med nogle af de ting jeg har været igennem.
Men derfor er det hårdt og jeg håber at vi kan gøre det bedre sammen.

Har været lidt skræmt, hvis man kan sige det sådan, over jeg skulle begynde til psykolog. Men vil nu sige at det er da super godt. Og jeg har virkelig haft brug for det.

Psykologen siger jeg er super god til at gøre så det ik går ud over mit barn.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Karo

Du får et kæmpe fra mig, for det trænger du vist til.

Jrg håber at psykologen kan hjælpe dig, og så syndes jeg det er rigtigt flot at du ikke lader det påvirke dit barn.

Anmeld

16. juni 2010

TbCp

Kæmpe knus herfra!

Det må alligevel være meget rart at vide hvad man så har at arbejde med/imod

Anmeld

17. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Anonym skriver:

Socialfobi/social angst det har jeg nu fået konstateret.

Mig og psykologen er nu gået igang med at grave dybere, og måske finde grunde til hvorfor.... Den ene kender jeg godt selv.

Sagt med prykologens ord, så har eg lavet et skema, i mit hoved der hedder: Verden er et farligt sted.

Psykologen siger at hun forstår godt jeg reagere som jeg gør nogen gange med nogle af de ting jeg har været igennem.
Men derfor er det hårdt og jeg håber at vi kan gøre det bedre sammen.

Har været lidt skræmt, hvis man kan sige det sådan, over jeg skulle begynde til psykolog. Men vil nu sige at det er da super godt. Og jeg har virkelig haft brug for det.

Psykologen siger jeg er super god til at gøre så det ik går ud over mit barn.

STORT KNUS søde!

det første skridt er taget, i har fundet frem til hvad der var "galt" nu kan i gå igang med at nedbryde de uhænsigtsmæssige mønstre du har opbygget! Jeg vil ikke lyve for dig, det ER hårdt! Men du klarer det!!!

Anmeld

17. juni 2010

msax

Tillykke med at det første skridt er taget, det er første skridt på vejen.

Som de andre også siger (og som du sikkert ved) så er det hårdt at grave rundt i ens fortid, men men kan blive så meget klogere på sig selv og ens reaktioner.

Jeg ønsker dig alt den bedste held og lykke - og husk du altid kan "lufte" ud herinde (eller med en personlig besked).

SMIL fra Mette 33+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.