så gik der sørme en uge mere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

CiSo

Jeg er idag 22+0, og så gik der sørme en uge mere!! VILDT, når man siger jeg har termin til oktober lyder det som om der er EVIGHEDER til, men hvis man kigger på ugerne så lyder det jo ikke så langt igen!! hehe

Ja, man er rimlig tosset som gravid faktisk, og flere af mine veninder griner oftes af mig fordi jeg gøre mærkelige ting af og til! Imorgen skal jeg op i min 2 sidste eksamen, så jeg HÅBER virkelig det går godt, og hvis i er så søde at  fingre, som i har gjort de to andre gange skal det hele nok gå godt!

I skal nok få et mavebillede imorgen, men lige nu orker jeg ikke at rejse mig, da jeg har placeret mig i sofaen med computeren på maven, og en kæmpe skål frugt! LUXUS!!

Hvad laver i andre her til aften??

Sophie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

oo

aj! jeg er præcis en uge mere end dig - hvor sjovt

rigtig rigtig rigtig meget held og lykke idag! jeg krydser for dig og håber du kommer hjem med to beståede eksamener under vesten

Anmeld

17. juni 2010

CiSo

Tjuhl skriver:

aj! jeg er præcis en uge mere end dig - hvor sjovt

rigtig rigtig rigtig meget held og lykke idag! jeg krydser for dig og håber du kommer hjem med to beståede eksamener under vesten

ej hvor sjovt!! Tusind mange tak for de  fingre, dem får jeg brug for!!

Anmeld

17. juni 2010

Josesmor

sophieamalia skriver:

Jeg er idag 22+0, og så gik der sørme en uge mere!! VILDT, når man siger jeg har termin til oktober lyder det som om der er EVIGHEDER til, men hvis man kigger på ugerne så lyder det jo ikke så langt igen!! hehe

Ja, man er rimlig tosset som gravid faktisk, og flere af mine veninder griner oftes af mig fordi jeg gøre mærkelige ting af og til! Imorgen skal jeg op i min 2 sidste eksamen, så jeg HÅBER virkelig det går godt, og hvis i er så søde at  fingre, som i har gjort de to andre gange skal det hele nok gå godt!

I skal nok få et mavebillede imorgen, men lige nu orker jeg ikke at rejse mig, da jeg har placeret mig i sofaen med computeren på maven, og en kæmpe skål frugt! LUXUS!!

Hvad laver i andre her til aften??

Sophie

Og jeg er præcis en uge bagud i forhold til dig

Men med hensyn til tiden, så ser jeg bare frem til sommerferien i uge 29(skal kun skifte side én gang i min kalender endnu ) og så 3 ugers arbejde inden barsel 2 mdr før... Så er sikker på tiden nok skal gå lidt hurtigt Og når den lange barsel kommer skal jeg jo rigtig hygge mig, gøre klar, samle møbler, vaske alt tøjet og ligge på plads, og indrette værelset

Held og lykke med din eksamen idag.. håber det kommer til at gå rigtig godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.