17 uger henne og hoppet rundt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.414 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Bebisim

Hej dette er mit første indlæg

Jeg er 17+0 uger henne og tog til bonbonland idag. Jeg kunne simpelthen ikke holde mig fra den kæmpe hoppepude derhenne, da jeg er gymnast. Var aktiv i 30 sekunder og jeg føler nu bare at jeg gjorde noget forkert.

Efter jeg kom hjem ringede jeg direkte til lægevagten og spurgte om der kunne ske noget med barnet. Hun sagde at hvis det havde varet i 30 min ville der være risiko. Så fik jeg lige slappet af der, men jeg føler mig såå skyldig, tænk hvis der sker noget med mit barn ?? Kender I det, at man får noget at vide, men tror ikke på det ? jeg tænker heletiden negativt og det driver mig til vanvid.

har det vildt dårlig over at jeg hoppede rundt i mindre end 30 sekunder. jeg føler mig som en dårlig mor !!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Bebisim

Ville bare dele det med jer

Anmeld

16. juni 2010

Low

Jeg synes ellers at have hørt at det skulle være sundt at dyrke noget sport så lang tid man kan i sin graviditet og man skal gøre det som ikke føles ubehaligt. Så jeg ville mene at du godt må træne uden det begynder at føles ubehaligt..

Anmeld

16. juni 2010

misslea

Bebisim skriver:

Hej dette er mit første indlæg

Jeg er 17+0 uger henne og tog til bonbonland idag. Jeg kunne simpelthen ikke holde mig fra den kæmpe hoppepude derhenne, da jeg er gymnast. Var aktiv i 30 sekunder og jeg føler nu bare at jeg gjorde noget forkert.

Efter jeg kom hjem ringede jeg direkte til lægevagten og spurgte om der kunne ske noget med barnet. Hun sagde at hvis det havde varet i 30 min ville der være risiko. Så fik jeg lige slappet af der, men jeg føler mig såå skyldig, tænk hvis der sker noget med mit barn ?? Kender I det, at man får noget at vide, men tror ikke på det ? jeg tænker heletiden negativt og det driver mig til vanvid.

har det vildt dårlig over at jeg hoppede rundt i mindre end 30 sekunder. jeg føler mig som en dårlig mor !!!

Tror bestemt ikke, at du skal være nervøs!!!

Jeg løb 8 km. om ugen til jeg var i 4. måned... og fik at vide, at det kunne jeg sagtens, så længe det ikke føltes ubehageligt...!!! Nu hvor jeg er i 25. uge, går jeg til Thai-bo ca. 3 gange om ugen, og har kun fået at vide, at det er sundt at bevæge sig!!!

Selvfølgelig forstår jeg godt din bekymring... vi gravide kvinder bekymrer os jo konstant om ALT (inklusiv mig selv.. heheh).... Men så længe du ikke hoppede rundt i halve og hele timer, så tror jeg bestemt din lille guldklump har det MEGET fint derinde...!!!

Mange fra Lea (som af og til bekymrer sig over alle de bekymrninger... heheh)

Anmeld

16. juni 2010

Bebisim

Ja det ved jeg godt, og det var jo rigtig dejligt at hoppe rundt fordi det er lang tid siden sidst. Men hva nu hvis jeg hoppede for højt eller for hårdt ?

Ønsker bare dette barn så meget, at jeg kunne dø hvis der skete den noget, har skyldfølelse over det. tænker heletiden HVAD NU HVIS...

Anmeld

16. juni 2010

LinLin

Tror ikke du skal være bekymret

Jeg var ude at kælke med David da jeg var omkring 11 uger henne (i denne graviditet)- vi havde et MEGA styrt!!! Der er ikke sket noget! Med ham i maven faldt jeg i øvrigt ned ad trapperne (dog heldigivs ikke på maven !) - der skete heller ikke noget...

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

At han siger at det kunne være farligt efter 30 min. tror jeg ikke på! Joa ltså jeg tror på at han sagde det, men ikke på at det er rigtigt! Man må gerne dyrke hård motion som gravid så længe det ikke føles ubehageligt udover hvordan motion normalt føles. For en god spinningtime KAN jo føles noget ubehagelig fordi det er så hårdt, og det er helt okay!

Tag det roligt

Anmeld

17. juni 2010

Bebisim

Tusind tak állesammen, I har virkelig givet mig støtte, havde nemlig VIRKELIG brug for andres støtte og meninger.

Det var sødt af jer at svare mig, takker igen

Masser af kram <3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.