Bebisim skriver:
Hej dette er mit første indlæg 
Jeg er 17+0 uger henne og tog til bonbonland idag. Jeg kunne simpelthen ikke holde mig fra den kæmpe hoppepude derhenne, da jeg er gymnast. Var aktiv i 30 sekunder og jeg føler nu bare at jeg gjorde noget forkert.
Efter jeg kom hjem ringede jeg direkte til lægevagten og spurgte om der kunne ske noget med barnet. Hun sagde at hvis det havde varet i 30 min ville der være risiko. Så fik jeg lige slappet af der, men jeg føler mig såå skyldig, tænk hvis der sker noget med mit barn ?? Kender I det, at man får noget at vide, men tror ikke på det ? jeg tænker heletiden negativt og det driver mig til vanvid.
har det vildt dårlig over at jeg hoppede rundt i mindre end 30 sekunder.
jeg føler mig som en dårlig mor !!! 
Tror bestemt ikke, at du skal være nervøs!!!
Jeg løb 8 km. om ugen til jeg var i 4. måned... og fik at vide, at det kunne jeg sagtens, så længe det ikke føltes ubehageligt...!!! Nu hvor jeg er i 25. uge, går jeg til Thai-bo ca. 3 gange om ugen, og har kun fået at vide, at det er sundt at bevæge sig!!!
Selvfølgelig forstår jeg godt din bekymring... vi gravide kvinder bekymrer os jo konstant om ALT (inklusiv mig selv.. heheh).... Men så længe du ikke hoppede rundt i halve og hele timer, så tror jeg bestemt din lille guldklump har det MEGET fint derinde...!!! 
Mange
fra Lea (som af og til bekymrer sig over alle de bekymrninger... heheh)
Anmeld