NY tråd om NS-træf i Randers

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juni 2010

Ida.

Jeg kan ikke helt finde ud af, hvilken dag vi kommer...tror ikke jeg orker det begge dage...hmm...jeg tænker lige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juni 2010

lion

Nu ved jeg godt i måske har snakket datoer, men jeg ville rigtig gerne møde jer, men vi er først i Randers d. 19 Juli -d. 27 juli.

Jeg har ikk mulighed for at komme ellers.

Anmeld

17. juni 2010

JustAnotherName

Nu ved jeg godt i måske har snakket datoer, men jeg ville rigtig gerne møde jer, men vi er først i Randers d. 19 Juli -d. 27 juli.

Jeg har ikk mulighed for at komme ellers.

Dato-forslagene hed til en start - den 10, 11, 17 eller 18 juli.

Meningen var, at vi skulle ned på EN af de fire datoer, men da jeg ikke kan fravælge nogle over andre, så hedder datoerne nu den 10/7 og 18/7.

Beklager at det ikke passer med dit besøg. Det kunne ellers have været hyggeligt..... Der er ingen mulighed for at I kunne komme dagen før eller hvad?

Jeg kan desværre ikke lave om på de datoer nu!
For det første fordi det er der det passer for mig (weekenden efter har jeg selv fødselsdag, og får familien på besøg), for det andet fordi det nu er de datoer andre har taget stilling til og vi har aftalt - så hvis jeg laver det om nu, for at du kan komme med, så risikerer jeg at det udløser, at andre så igen ikke kan, og det ville heller ikke være fair.
Og for det trejde så fordi jeg jo låner en forhal kvit og frit, og også skal aftale med ham "hal-manden", hvornår det passer dem (eller generer dem mindst), at vi kommer og beslaglægger deres forhal.

Anmeld

17. juni 2010

msax

Hej tøser.

Som sagt kan jeg kun komme hvis det bliver den 18. juli - og selvfølgelig håber jeg det kan blive der.

Men men - jeg syntes også det er lidt surt at dele vandene over to dage - for dem der kunne komme begge søndage, kommer desværre nok ikke alle sammen begge søndage - også bliver det en halv amputeret omgang begge søndage. Hvilket jeg ville syntes var vildt ærgeligt.

Så hvis det er der det ender ud med, så trækker jeg mig gerne (for jeg får nok muligheden for at møde jer en anden gang) så i andre kan få en god dag hvor flest muligt kommer.

Håber det giver mening.

Men er der en der har overblik over hvordan status ser ud på deltager fronten de forskellige dage? Hvis jeg nu starter med at skrive dagene op så kan i kopiere dage og deltagere sætte den ind i jeres indæg og skrive jer selv på den dag hvor i kan.

Søndag 11 juli:

-

Søndag 18. juli:

msax : Mette, Mille og baby i maven

Stort smil fra Mette 33+1

Anmeld

22. juni 2010

lion

JustAnotherName skriver:

Dato-forslagene hed til en start - den 10, 11, 17 eller 18 juli.

Meningen var, at vi skulle ned på EN af de fire datoer, men da jeg ikke kan fravælge nogle over andre, så hedder datoerne nu den 10/7 og 18/7.

Beklager at det ikke passer med dit besøg. Det kunne ellers have været hyggeligt..... Der er ingen mulighed for at I kunne komme dagen før eller hvad?

Jeg kan desværre ikke lave om på de datoer nu!
For det første fordi det er der det passer for mig (weekenden efter har jeg selv fødselsdag, og får familien på besøg), for det andet fordi det nu er de datoer andre har taget stilling til og vi har aftalt - så hvis jeg laver det om nu, for at du kan komme med, så risikerer jeg at det udløser, at andre så igen ikke kan, og det ville heller ikke være fair.
Og for det trejde så fordi jeg jo låner en forhal kvit og frit, og også skal aftale med ham "hal-manden", hvornår det passer dem (eller generer dem mindst), at vi kommer og beslaglægger deres forhal.

Det er helt ok. Jeg ville bare hører.

Jeg håber I får 2 gode dage.

Anmeld

22. juni 2010

JustAnotherName

lion skriver:

Det er helt ok. Jeg ville bare hører.

Jeg håber I får 2 gode dage.

Vi er nu kommet ned på, og frem til EEN dato, som bliver den 11 juli  ....skulle det ske, at I kommer før, så er I til enhver tid velkomne. Knus,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.