Åhh gud, i dag er det mig der har brug for en krammer:0)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Valle81

Alt segler bare herhjemme ..................

Anton har grædt og grædt de sidste to dage - og han græder normalt ellers ikke med mindre han er træt eller sulten. Da han lige har sovet 3 timer og spist som han plejer ja så græder han bare utrøstelig - jeg kan faktisk ikke trøste ham. Har prøvet alle triks, men intet hjælper, så holder ham bare tæt og synger for ham, og til sidst går han omkuld af udmattelse af at græde.

Jeg når ingenting herhjemme andet end at følge Asta i skole og hente hende igen, har ikke engang overskud til hende. Heldigvis leger hun godt med en pige på vejen, men hun kan godt mærke at mor er totalt flad...................ÆV

Jeg er træt udmattet, tudefærdig, frustrere ked alt på en gang. Kan slet ikke vente til Kenny har barsel og jeg kan trække vejret lidt igen, men hvad så bagefter - frygter lidt når han skal tilbage igen..........

Puha - trækker lige vejret dybt og siger fuck fuck:0)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Tulle28

Valle81 skriver:

Anton har grædt og grædt de sidste to dage - og han græder normalt ellers ikke med mindre han er træt eller sulten. Da han lige har sovet 3 timer og spist som han plejer ja så græder han bare utrøstelig - jeg kan faktisk ikke trøste ham. Har prøvet alle triks, men intet hjælper, så holder ham bare tæt og synger for ham, og til sidst går han omkuld af udmattelse af at græde.

Jeg når ingenting herhjemme andet end at følge Asta i skole og hente hende igen, har ikke engang overskud til hende. Heldigvis leger hun godt med en pige på vejen, men hun kan godt mærke at mor er totalt flad...................ÆV

Jeg er træt udmattet, tudefærdig, frustrere ked alt på en gang. Kan slet ikke vente til Kenny har barsel og jeg kan trække vejret lidt igen, men hvad så bagefter - frygter lidt når han skal tilbage igen..........

Åååh din stakkel - du får en kæmpe

Er det ikke ved at være tigerspringstid - 12 uger?

Knus Tulle

Anmeld

16. juni 2010

Livas mor

fra mig også..

Anmeld

16. juni 2010

wamse

Du får lige en kæmpe stor krammer herfra

Anmeld

16. juni 2010

Valle81

Tulle28 skriver:

Knus Tulle

Du siger noget.............. han bliver 12 uger på lørdag........... har egentlig aldrig sat mig ind i det der tigerspring, kunne være jeg lige skulle google:0)

Anmeld

16. juni 2010

Na-Wi

Tulle28 skriver:

Knus Tulle

Nu spørger jeg sikkert dumt men, hvad er tigersping?

Anmeld

16. juni 2010

Na-Wi

Valle81 skriver:

herfra .. Ved hvor hårdt det er.. Min søn havde kolik de første 3½ måned af hans liv så ved hvor frustrerende det er ikke at kunne trøste sit barn .. Har virkelig ondt af dig..

Knus Nanna

Anmeld

16. juni 2010

*Sofie*

Valle81 skriver:

Du siger noget.............. han bliver 12 uger på lørdag........... har egentlig aldrig sat mig ind i det der tigerspring, kunne være jeg lige skulle google:0)

Du får os lige en krammer af mig

Tror det vil være en rigtig god idé for dig at læse om tigerspring/udviklingsspring, som Tulle28 nævner.
Man forstår ligepludselig hvorfor baby opfører sig som h*n gør. Og de her spring har det med at være ret nøjagtige. Det er lidt vildt...og utrolig spændende at læse om de ting ens lille skat går igennem og ligepludselig kan. No wonder at de til tider reagerer lidt voldsomt 

Anmeld

16. juni 2010

FruEllingsen

Kan godt forstå at du er helt flad.

Du får lige en krammer her fra

Anmeld

17. juni 2010

Tulle28

Naannaa87 skriver:

Nu spørger jeg sikkert dumt men, hvad er tigersping?

Du spørger ikke dumt Tigerspring = udviklingsspring, se her: http://voresborn.dk/babyudvikling/1439-syv-fantastiske-tigerspring

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.