Hvorfor er jeg der aldrig når der sker noget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

464 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12219 171.html

Jeg bor 500 m væk, og har ikke opdaget noget. :))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

Loggidut

ahhhhhhh....indrøm det...det var sgu nok dig der gav den gaz i bilen!

GODT GÅET.

sloggi som håber du kan tage en spøg
:D;)8D

Anmeld

20. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Uhhhhh bare det var :)) Jeg har fundet ud af at det er en lokal, der bor 50 m fra bageren. Hvor dum har man lov til at være (?) IDIOT!!! Han kunne fisme da køre de 2 km til bageren i nabobyen :D

Anmeld

20. juni 2008

Grynt

Jeanne skriver:

http://nyhederne.tv2.dk/krimi/article.php/id-12219 171.html

Jeg bor 500 m væk, og har ikke opdaget noget. :))

Tænk, jeg bor i nabo byen og det er også gået totalt forbi min næse 8( Hvordan kan det lade sig gøre, at vi intet har opdaget når nu vores byer er så små som de er og (næsten) alle kender en eller anden som kender en eller anden som ved noget 8(

Anmeld

20. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Grynt/Tina skriver:
Tænk, jeg bor i nabo byen og det er også gået totalt forbi min næse 8( Hvordan kan det lade sig gøre, at vi intet har opdaget når nu vores byer er så små som de er og (næsten) alle kender en eller anden som kender en eller anden som ved noget 8(

Ja så dur det jo nok ikke at jeg sender ham over til jeres bager :P Selvom jeg er sikker på at udbyttet ville være størrer, for der er aldrig kunder hos os :D Ikke engang medarbejderene gider spise det :))

Jeg opdager aldrig at der sker noget. Hvad er det....3-4 mdr siden hvor koisken blev røvet? Men de blev fanget få timer efter. De havde været så dumme at holde på Bredgade i 3 timer op til lukketid. Det er jo heller ikke mistænksomt, vel?! Nogle kunder havde skrevet nummerpladen ned og så var det slut for dem :P De var også lokale.

De to eksempler viser bare at ingen fra vores område burde blive kriminelle. Det har de vist ikke hjerner til. :D;)

Anmeld

20. juni 2008

Grynt

Jeanne skriver:

Grynt/Tina skriver:

Ja så dur det jo nok ikke at jeg sender ham over til jeres bager :P Selvom jeg er sikker på at udbyttet ville være størrer, for der er aldrig kunder hos os :D Ikke engang medarbejderene gider spise det :))

Jeg opdager aldrig at der sker noget. Hvad er det....3-4 mdr siden hvor koisken blev røvet? Men de blev fanget få timer efter. De havde været så dumme at holde på Bredgade i 3 timer op til lukketid. Det er jo heller ikke mistænksomt, vel?! Nogle kunder havde skrevet nummerpladen ned og så var det slut for dem :P De var også lokale.

De to eksempler viser bare at ingen fra vores område burde blive kriminelle. Det har de vist ikke hjerner til. :D;)

Hold da k*ft den havde jeg hellere ikke fanget 8( Måske fordi jeg bruger så meget tid på juli 07 tøserne (L) at alt uden for min dør går mig forbi LÅÅÅÅÅÅÅL Må sige at de er da ikke for kloge..sikke en århus historie :D;)

en anden ting er, vi kan altså bedre lidt brødet fra Malling frem for det her i Beder:)

KH

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.