kosmetisk operation..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.724 visninger
12 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Nogle der ved noget om hvor længe man kan klage over en kosmetisk operation??  Har nogle rigtigt grimme ar, efter et brystløft!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Kvindemin

Tilmeldt skriver:

Nogle der ved noget om hvor længe man kan klage over en kosmetisk operation??  Har nogle rigtigt grimme ar, efter et brystløft!!

Stine og Lisa.

Tror jeg slet ikke man kan. Eller jo, klage kan man jo altid - men jeg tror ikke du for det ud af det du gerne vil

Anmeld

16. juni 2010

Mariekjellerup

Tror ikke du kan klage med grimme ar, da det er forskelligt hvordan ens krop heler, og andre heler pænere end andre. Jeg har selv fået en BFO og har rigtig grimme ar, men tror ikke du kan gøre så meget.

Anmeld

16. juni 2010

Kvindemin

Mariekjellerup skriver:

Tror ikke du kan klage med grimme ar, da det er forskelligt hvordan ens krop heler, og andre heler pænere end andre. Jeg har selv fået en BFO og har rigtig grimme ar, men tror ikke du kan gøre så meget.

Netop. Du kan tilfældigvis være keloid danner, og det er jo ikke noget kirurgen kan gøre for. Det er genetisk bestemt

Anmeld

16. juni 2010

Mariekjellerup

Chritinap skriver:

Netop. Du kan tilfældigvis være keloid danner, og det er jo ikke noget kirurgen kan gøre for. Det er genetisk bestemt

Helt enig.

man kan også danne arvvæv derfor kan de også blive grimme.

Anmeld

16. juni 2010

Jo, men.. Måske skulle jeg ha skrevet det mere detaljeret!

Det er ikke fordi jeg danner grimme ar..  Det er simpelthen fordi det er et grimt stykke arbejde, han har lavet!! Det er syet 'skævt' sammen, og  der er nærmest en kant på nogle steder.. Det er lidt svært at for klarer..

Anmeld

17. juni 2010

Op...

Anmeld

17. juni 2010

Svei

Jeg ved ikke hvor længe man kan efter...to år måske, ligesom alt andet...men har du talt med kirurgen? Hvor lang tid siden har du fået det lavet....og du kan jo altid få en anden til at lave det, hvis det er...

Anmeld

17. juni 2010

Yrsa skriver:

Jeg ved ikke hvor længe man kan efter...to år måske, ligesom alt andet...men har du talt med kirurgen? Hvor lang tid siden har du fået det lavet....og du kan jo altid få en anden til at lave det, hvis det er...

Jo, men jeg gad ik betale for at få lavet det om, hvis man nu kunne få det betalt!!  Det er 5år siden, til November! Jeg har bare ik overvejede at man måske kunne brokke sig over det, før en veninde gjorde mig opmærksom på det!!   Jeg skulle bare gå op til min egen læge og få taget stingene, så kirurgen har aldrig set resultatet...

Anmeld

17. juni 2010

Svei

Tilmeldt skriver:

Jo, men jeg gad ik betale for at få lavet det om, hvis man nu kunne få det betalt!!  Det er 5år siden, til November! Jeg har bare ik overvejede at man måske kunne brokke sig over det, før en veninde gjorde mig opmærksom på det!!   Jeg skulle bare gå op til min egen læge og få taget stingene, så kirurgen har aldrig set resultatet...

Ej, hvor lyder det ikke særlig professionelt... jeg fik taget sting af flere gange og kirurgen så det hver gang og også efter tre mdr. og seks mdr. Jeg skal have fjernet noget fra mit ar uden beregning her til efteråret...så kontakt dem da lige, det ville jeg gøre, måske de lige kan fikse det...arkorrektion koster 6000kr kan jeg fortælle dig, i hvert fald hos Anna som kan anbefales...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.