har det mærkeligt.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

tb

Puha.... Jeg har det mærkeligt de her dage.. Kvalme og maven er helt tosset.. Plejer at have hård mave, men nu er det på den tynde side.. Maven bobler som en gal... Føler mig lidt ved siden af mig selv.. Mon det er tegn på at kroppen er ved at gøre klar til det helt store???

Hmmmmmm..... Tør man håbe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

CS

Uha spændende - puster da masser af vestøøøøøøøv afsted mod dig

Anmeld

16. juni 2010

tb

ChristinaS skriver:

Uha spændende - puster da masser af vestøøøøøøøv afsted mod dig

Tak  håber os snart jeg får brug for en masse vestøv..

Anmeld

16. juni 2010

Lou87

En kollega fik det på samme måde som dig.. rigtig skidt mas.. kastede dog mere op end den anden vej.

Så måske

SPÆNDENDE - sender ve støv afsted

Anmeld

16. juni 2010

tb

Lou87 skriver:

En kollega fik det på samme måde som dig.. rigtig skidt mas.. kastede dog mere op end den anden vej.

Så måske

SPÆNDENDE - sender ve støv afsted

jeg er meget dårlig til at kaste op.. der skal virkelig meget til før jeg gør det  men hold op hvor hun os bare ligger og trykker nedad.. men mere sker der så heller ikke..

Anmeld

16. juni 2010

Lou87

tb skriver:

jeg er meget dårlig til at kaste op.. der skal virkelig meget til før jeg gør det  men hold op hvor hun os bare ligger og trykker nedad.. men mere sker der så heller ikke..

Hehe samme her.. jeg havde også kvalme de første 4 måneder ca, men kaste op... NIX..

Vi må håbe det fordi hun gerne vil ud

Min lille pige er godt nok også i hopla humør li nu, puuuhaaa.. men forhåbentligt ikk fordi hun er på vej ud, det skam for tidligt

Anmeld

16. juni 2010

tb

Lou87 skriver:

Hehe samme her.. jeg havde også kvalme de første 4 måneder ca, men kaste op... NIX..

Vi må håbe det fordi hun gerne vil ud

Min lille pige er godt nok også i hopla humør li nu, puuuhaaa.. men forhåbentligt ikk fordi hun er på vej ud, det skam for tidligt

ja, det er nu lige tidligt nok for dig.. min pige har os bare været den mest aktive pige næsten lige siden jeg har kunnet mærke hende.. der er bare næsten gang i hende konstant.. det er mega dejligt at mærke hende så meget, men hold da op hvor kunne man godt bruge en lille pause nogle gange

Anmeld

16. juni 2010

Risen

Sender dig en masse vestøv..! Mon ikke det er nogle tegn på en begyndende fødsel? Det håber jeg i hvert fald for dig 

Anmeld

16. juni 2010

Lou87

tb skriver:

ja, det er nu lige tidligt nok for dig.. min pige har os bare været den mest aktive pige næsten lige siden jeg har kunnet mærke hende.. der er bare næsten gang i hende konstant.. det er mega dejligt at mærke hende så meget, men hold da op hvor kunne man godt bruge en lille pause nogle gange

Ja hun må gerne li vente lidt endnu

Og ja hehe det er SÅÅÅ skønt og kunne mærke livet inde i sig.. men lige så skønt som det er, så frygter man også ungen er hyper når de kommer ud *griner* og godt ku bruge en pause bare 5 min

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.