Kære allesammen.
Så er jeg blevet en gammel, gift kone
Og jeg elsker det!!!
Niller og jeg havde simpelthen det bedste bryllup vi kunne ønske os, det var lige som vi gerne ville have det.
Jeg sov længe på min bryllupsdag, jeg vågnede først kl 10.30 da min fars kusine. som er frisør kom og skulle sætte mit hår
. Jeg nåede lige at smutte i bad, og så brugte jeg ellers 2 timer på at få sat hår. Den første frisure var så sindssyg forfærdelig og slet ikke mig. Jeg lignede så "Muldvarpen der ville vide hvem der havde lagt en lort på dens hoved"
. Så fik jeg hende til at lave det om, til noget der lignede det jeg normalt har, og så var jeg tilfreds.
Da jeg skulle op til kirken, havde jeg regnet med at jeg skulle kører i mine forældres bil, men de havde fået en af min fars venner til at komme og hente os i en gammel chevrolet fra 1932. Det var så fedt, jeg er en sucker for gamle biler, og nød virkelig turen til og fra kirken. I kirken var det jo bare helt fantastisk at se Niller, han så så godt ud, og var så glad. Det var jeg jo egentlig også. Præsten, som er en gammel familieven, var så rørt at han ikke helt kunne tale til at starte med, men det kom han efter, og holdt den smukkeste, sjoveste tale til os. Fedt at høre hele kirke grine højt.
Under en af salmerne opdagede jeg at der kravlede en motherf..ker stor edderkop rundt i min brudebuket, så jeg ville lige, ganske diskret, ryste den af. Desværre var jeg vist lidt mere voldsom end jeg havde regnet med, så der røg en ordentlig blomst ud af buketten, og ud i kirken. Så meget for at være disket...
Da vi var blevet gift tog vi ned til Trente Mølle, og fik asti (mmmmm) og snakkede med alle vores venner og familie. Det var så fedt at se dem alle samlet et sted.
Maden var så sindssyg god, og vinene ligeså. Og så var der en masse taler, 16 i alt, og de var alle sjove, rørende og helt igennem fantastiske.
Efter vi havde spist og fået bryllupskage (kan man egentlig gifte sig med en kage og føde dens børn? For hvis man kan det, så var det mit livs kage...)dansede vi hele natten, og drak lækre drinks. Vi havde fået fat i en bar, og to bartendere, hvilket var en kæmpe succes, og så havde vi lavet en spilleliste med alt lige fra 80´er Madonna til Dizzy Mizz Lizzy.
Niller og jeg slukkede og lukkede festen kl 6.30 om morgene, og så var det ellers med at nyde det sidste af bryllupsnatten
.
Søndag morgen stod vi op kl 8.30, og så var der brunch for alle de 50 der havde overnattet. Det var super lige at snakke med folk der, og få sagt ordentlig farvel.
Det var så fed en fest, og jeg er bare så glad for at vores venner og familie var så opsatte på at have det sjovt, og danse natten lang. Elsker dem alle.
Det var så min bryllupsberetning, den blev lidt (meget) lang, men kunne ikke fortælle det kortere.
Kærlighed til jer alle. Jeg giver!