Han tør ikke :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Anonym trådstarter

Jeg står i et lille dilemma! 

Jeg er gravid og har termin om ca 1½ måned, jeg har fået en ekstrem stor sexlyst, men manden tør ikke at have sex, med tankerne om at noget kan gå galt eller sætte fødsel igang.

Det er super øv synes jeg, da sex jo er en vidunderlig ting! 

Har jeres mænd reageret på samme måde i 3. trimester? 

Er ano lige pt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

tb

Her er det lige omvendt  manden har lige så meget lyst som han plejer, men den sidste uges tid er min lyst bare pist forsvundet.. Vores datter ligger helt nede i bækkenet og jeg kan bare ikke have det inde i mit hoved at vi så skal dyrke sex..

Anmeld

16. juni 2010

Ranarupta

Anonym skriver:

Jeg er gravid og har termin om ca 1½ måned, jeg har fået en ekstrem stor sexlyst, men manden tør ikke at have sex, med tankerne om at noget kan gå galt eller sætte fødsel igang.

Er ano lige pt. 

Min læge, min jordemoder og sygeplejerskerne til forældreaftenerne på hospitalet har flere gange sagt, at man endelig skal dyrke sex, hvis den gravide kan.

Det sætter ikke fødslen igang - den ville være gået igang alligevel.
Såeh... op på "hesten"  

Anmeld

16. juni 2010

Corn

Ja der skal jo 5.000 udløsninger til, før der er nok af det stof, der kan sætte en fødsel igang, så hvis det er den slags lyst du har, så forstår jeg godt at han er nervøs...

Herhjemme rykker det ikke vildt for at dyrke sex, men det er altså også lidt besværligt...

MEn kys, hyg og nus kan anbefales...

/M 37+5

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

Er ano lige pt. 

Jeg synes du skal tage en god snak med ham om det! Det sætter ikke fødslen igang at have sex. Vi havde sex en uge eller mindre før jeg fødte, og jeg endte altså med igangsættelse to uger over tid. Vi har haft regelmæssig sex under hele graviditeten og vores lille dreng er så sund og rask som de kan være

Faktisk er det jo godt for baby at I har sex, fordi du får udløst nogle hormoner som er super gode for baby, som gør jer begge glad eog tilfredse! Måske du skulle prøve at fortælle hamd et?! Altså med en fed streg under at baby IKKE oplever selve akten eller får en orgasme eller lignende, men bare har godt af de lykkestoffer som din krop udsender under sex!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.