Gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Ølgaard

Har nogen prøvet det her??

Har altid været styr på min cyklus, mens kom altid på 28 dagen det slog ikke fejl. Smed mine P-piller for under et år siden. Så er meget forvirret lige for tiden....

Den 27 april skulle jeg har haft mens, men gik to dage over så kom den, den 29 april.. Desværre... Men så i maj skulle den jo så være kommet den 27 maj, så havde det passet igen med 28 dage men nej der skete intet....

Den 30maj testede jeg men den viste negativ... Det gjorde jeg igen den 2 Juni da den stadig ikke var kommet med stadig negativ..

Men så kom den, desværre den 3 juni, så gik lige en uge over tid.. Så nu venter jeg spændt og ser om den kommer igen den 1 Juli som planlagt... Men har i prøvet dette??

De sidste par dage har jeg haft niv i venstre side i lysken, det har jeg aldrig oplevet før...

Nogen der har prøvet dette eller har ideer??

Fra den fortvivlede...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

det er desværre MEGET normalt at cyklus svinger helt vildt når man stopper med p-piller. Nogle gange med det samme, andre gange kommer den regelmæssigt og pludselig uregelmæssigt...

Jeg håber da der er en lille spire i mavsen på dig, og det kan forklare dine smerter!

Anmeld

16. juni 2010

Ansemusen

Hvis din mens har været regelmæssig på p-åiller, så er det jo som regel normalt. Nåpr man derimod smider pillerne vil der ofte gå kuk i systemet. Jeg har selv regelmæssig mens når jeg burger p-piller eller p-ring. Men uden går der alt fra 6 til 10 uger imellem. Altså den er SLET ikke til at regne med!

De niv du beskriver kan meget vel være ægløsing du mærker!

Anmeld

16. juni 2010

Ølgaard

Ja ved det kan svinge meget, men det havde jeg ikke lige set komme.....

Har ikke ægløsning nu, så kan ikke være det...

Men venter og ser kan jo være heldig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.