"med ærlighed kommer man længst" - siges der....
Men i jobhenseende er det desværre ikke altid sådan, når der er mange andre intereserede ansøgere at vælge imellem.
Men din ærlighed gør dig troværdig og ægte. Og dem som så vælger dig, de ved hvor de har dig, og omvendt. Så det gode ved at sige tingene som de er, er at så er alt fremme. Og dem som vælger dig "på trods af omstændighederne", er også en arbejdsplads, som vil være dét værd!
Men når dét så er sagt, så ØV sikke træls at du ikke fik det.
Mentag at kontakt dem, og sig, at de ikke skal ligge din ansøgning for langt væk, for hvis/når de mangler én igen, så er du stadig interesseret, og de er velkomne til at kontakte dig (det vil de helt sikkert huske, hvis de om få uger eller måneder IGEN kommer til at stå, og skulle lave en annonce fordi de mangler en ny medarbejder)
BEST OF LUCK! ....Jeg står jo lidt selv og træder vande lige i øjeblikket.
Den 24 juni får jeg svar fra SOSU-skolen, om jeg skal igang med at læse til september. Hvis jeg igen får afslag, så er jeg virkelig nødt til at finde mig et fast job ....og ikke "bare" et som afløser, sådan som jeg arbejder lige nu. Så jeg er meget afventende, om jeg skal fortsætte som jeg gør lige nu, og holde FOA og Jobcentret hen.... Eller om jeg skal igang med SERIØS jobsøgning i nord og syd...
Anmeld