Fotografering i vuggeren...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

388 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Ida.

Lige inden Linas vuggestuestart var der fotografering i vuggeren, og jeg fik sneget mig til at få taget billeder af Lina også - vi fravalgte at få taget af dem sammen - billederne kom her igår...og prøøøøv lige at se mine dejlige piger

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

msax

Hvor er det nogle gode billeder

dejligt at de har en fotograf der er god til fange børnene, så heldige var vi desværre ikke i Mille's gamle vugestue (hun fik taget to og de var ok).

SMIL fra Mette

Anmeld

16. juni 2010

Karo

Hold da op nogle dejlige billeder

Det var da smart at du lige fik sneget Lina ind også.

Anmeld

16. juni 2010

grinbidderen

hvor er det bare nogen skønne smukke piger du har, glæder mig til at se valdemars billeder fra vuggestuen da de os fik taget billeder den dag han startet der 1 juni og de er kommet idag så når han kommer der ned igen får vi billederne.. men smukke tøser i har jer..

Anmeld

16. juni 2010

JustAnotherName

NÅÅÅÅRHHH, hvor er de bare SØØØØDE!!!    
Og hvor skinner deres personligheder bare igennem øjnene og smilene på dem. Man fornemmer tydeligt hver deres små væsner.
Men de har helt klart en ting tilfælles - De ser drøn-frække ud, begge to! 

Anmeld

16. juni 2010

anna-jonas

Sikke pragtfulde pletskud.................de er faktisk gode alle sammen. Nuttet lille tot Lina har fået monteret.

Anmeld

17. juni 2010

Ni-ko-li-ne

idamaria83 skriver:

Lige inden Linas vuggestuestart var der fotografering i vuggeren, og jeg fik sneget mig til at få taget billeder af Lina også - vi fravalgte at få taget af dem sammen - billederne kom her igår...og prøøøøv lige at se mine dejlige piger

skønne skønne skønne!!!

Anmeld

17. juni 2010

lion

Dejlige billeder af dine skønne piger

Vi fik kun et slags billedet fra vuggestuen, men heldigvis var det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.