det går bare godt :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
svane83 skriver:

Sødesre Caroline

tillykke med al den medvind du har fået. Det er bare så rart når tingene endelig flasker sig. Hvornår skal i så flytte i det nye hus?

Kunne du evt. sende en lille side vind afsted til mig? - kunne godt lige tænke mig at vores hus i Slagelse ville se at blive solgt så vi også kunne få lidt overskud. og så evt. 2 streger?

Carina

Vi overtager 1/7, så det er bare lige om lidt!! Så bruger vi juli måned på at flytte!

Har du et link til jeres bolig? så smider jeg det da lige på fb!?

Og de to streger kommer flyvende - værsgo! (ved ikke lige om jeg fik dem lagt et sted så de er til at finde, så du må lige lede lidt)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Svane83

Caroline86 skriver:

Vi overtager 1/7, så det er bare lige om lidt!! Så bruger vi juli måned på at flytte!

Har du et link til jeres bolig? så smider jeg det da lige på fb!?

Og de to streger kommer flyvende - værsgo! (ved ikke lige om jeg fik dem lagt et sted så de er til at finde, så du må lige lede lidt)

Det er da bare super så har i rigtig sommeren til at komme på plads i - Skønt

Her er da lige et link til huset: http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=3150158&forretningsnr=104918

Det står tomt nu, vi er jo flyttet til fyn. Haven er et vildnæs for tiden, men den bliver ordnet på fredag så er vi klar igen.

De to streger må jeg se om jeg ikke kan finde, de fløj lige ud af skærmen, men hvor de landede så jeg ikke

Anmeld

16. juni 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
svane83 skriver:

Det er da bare super så har i rigtig sommeren til at komme på plads i - Skønt

Her er da lige et link til huset: http://www.nybolig.dk/maegler/PrivatBolig.jsp?sagsnr=3150158&forretningsnr=104918

Det står tomt nu, vi er jo flyttet til fyn. Haven er et vildnæs for tiden, men den bliver ordnet på fredag så er vi klar igen.

De to streger må jeg se om jeg ikke kan finde, de fløj lige ud af skærmen, men hvor de landede så jeg ikke

skulle have sat sådan en lille gps-sag i stregerne så det havde været lettere at finde.. sorry

Smider straks linket på fb

Anmeld

16. juni 2010

Svane83

Altså hvis du får det solgt Caroline så giver jeg sgu en middag.

det har været til salg i snart 3 år og jeg er ved at blive sindsyg, det æder jo alle vores surt tjente penge op. og endnu værrer har det forsinket vores baby drømme i lige så lang tid. - jeg HADER det hus efterhånden, jeg var ellers så glad for det, men nu hænger det mig ud af halsen

Carina

Anmeld

16. juni 2010

Ina33

Dejligt...  Der er ikke noget bedre end når det hele kører på skinner....

Jeg er selv placeret under en utrolig irriterende regnvejrssky, som desværre ikke ser ud til vil forsvinde lige med det samme. Meeennn når først man har været nede og skrabe bunden, så skal der heller ikke så meget til inden man føler man har vind i sejlene igen....

Anmeld

16. juni 2010

Pige2009

Jaaaa Hvor er det bare skønt at høre... Dejligt for jer, Caroline Det synes jeg nu også I fortjener! Kan godt huske de hurdler I har stået overfor.

Knus Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.