SabrinaJuulOlsen skriver:
Hjæææææææææææææælp!
Jeg fødte en søn ved AKS 18 maj 2010, og min mand var så venlig at optage det på kameraet. Men jeg tør ikke se det, og jeg er i forvejen utrolig ked af at jeg ikke fødte på den naturlige måde - bare når jeg skriver dette triller tårene langs min kind.. 
Jeg var så opsat på alt nok skulle gå den rigtig vej - men alligevel, så føler jeg at min søns fødsel har været noget af det mest forvirrende jeg prøvet..
Har i andre prøvet det, eller er det bare mig der er "underlig".. Og hvad kan evt. gøre? Vil det hjælpe at se videoen?
Sabrina, mor til helt vidunderlige Benjamin 
Hej :-) Altså vi er jo alle forskellige... men for mig er det ikke det vigtigste, hvordan man føder. Jeg var selv 5 sekunder fra AKS, men i sidste øjeblik med et ordenligt klip, fik jeg hende ud. Hun var stærkt medtaget og jordemoderen har siden fortalt mig, at hun var i tvivl om hvordan dette her ville ende... (SKRÆMMENDE)!!!
Så søde ven, for mig er det absolut vigtigste, at vores børn kommer sunde og raske til verdenen OG at de kommer godt gennem fødslen på den ene eller anden måde. Alt andet kan være lige meget - nok især når man har oplevet det jeg har. Vær glad for, at det er gået SÅ skønt med Benjamin og at han har det godt. Hvis det med fødslen påvirker dig for meget, så synes jeg du skal kontakte en jordemoder på jordemodercenteret hvor du bor og fortælle om det, så de kan give dig en efterfødselssamtale. Det er vigtigt at få snakket ud om det, så du ikke render rundt med noget.
Livet går ikke altid som vi planlægger det - men så længe slutresultatet er godt, så tror jeg resten i dit tilfælde kan klares med en god snak med en, som ved noget om det.
Pas på dig selv.... :-) De varmeste hilsner fra Lisbeth
Anmeld