Det er super svært det der med putte, men min veninde rystede på hovedet af mig, da jeg havde lignende historie. For hun har siden knap 3 måneder holdt hårdt på, at hendes tvillingepiger skal ligge i deres senge senest 20.00 og helst ca. 1900.
"Babyer og børn skal ligge i deres egne senge, så mor og far kan få voksentid"
OG siden hun kom med den til mig, gik jeg stille or roligt igang emd at implementere det som en rutine/vane.
At han så vågnede kl. 2400 for at blive ammet var jo helt fint, og igen kl. 0400 og igen ca. 0700. (Med forbehold for jeg ikke husker helt korrekt.)
Ihvertfald, så kan det lade sig gøre, at kombinere puttetid med voksentid.
Den dag idag sover drengen konsekvent fra 1900 til 0700, nogen gange endda helt til kl. 0900 !!!
- Sådan har det været fra ca. 10 måneder.
Fra 5-6 måneder til 10 måneder vågånede han indimellem og fik flaske. (Ammede indtil 6 måneder, hvilket gjorde det svært for ham at sove helt igennem, mælken er bare for synd til en hel nats søvn)
Han elsker at komme i seng, og ser det på ingen måde som en straf, men tværtimod, kommer der ofte et lettet suk fra knkægten når han rammer madrassen.
Ved ik om det kan bruges, men tænk over at få implementeret gode vaner HELT FRA STARTEN AF!!! Bare et tip.
Knus Jo
Anmeld