Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi skal til fotograf fredag med vores 8ugers baby, har I nogen gode ideer til hvordan billederne skal tages? altså tøjog hvordan manskal sidde/læigge mm.?
I må meget gerne vise billeder ....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Happy skriver: Vi skal til fotograf fredag med vores 8ugers baby, har I nogen gode ideer til hvordan billederne skal tages? altså tøjog hvordan manskal sidde/læigge mm.? I må meget gerne vise billeder ....
sådan her ser billedet ud vi fik taget af vores datter i uge 7
Karo skriver: Her er et par billeder af min datter. Hun var 4 uger da billederne blev taget.
Her er et par billeder af min datter. Hun var 4 uger da billederne blev taget.
Hold op, nr. 3 billede på det hvide tæppe er da bare super bedårende
Munder skriver: Hold op, nr. 3 billede på det hvide tæppe er da bare super bedårende
De er bare så flotte de billeder, hvordan søren har i fået hende til at ligge så stille, jeg mener jo ligge jo som om hun sover??
svane83 skriver: De er bare så flotte de billeder, hvordan søren har i fået hende til at ligge så stille, jeg mener jo ligge jo som om hun sover??
Karo skriver: Det gør hun også Fotografen havde massere af tid, så vi nullerede Ida til hun faldt i søvn og så kunne vi rykke rundt på hende som vi selv ønskede.
Det gør hun også Fotografen havde massere af tid, så vi nullerede Ida til hun faldt i søvn og så kunne vi rykke rundt på hende som vi selv ønskede.
De er virkelig smukke de billeder..
Det var da utroligt at det kan lade sig gøre, de billeder er jo bare så flotte!!!! Hun ligner jo en lille engel
Hvor er det bare nogle gode billede. Er helt solgt over den lyserøde hue med guldstjernen. Hun bliver sikkert rigtig trendy som stor den lille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128