Hvad skal jeg have med på ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

784 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. juni 2010

Patrick07

Hej De damer..

Jeg sidder lige pt og laver indkøbs seddel til vores ferie til mig selv.. men hvad skal jeg have med som gravid??

Jeg ved self. solcrem, men er der nogen af jer der kender et godt mærke??

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Sommerfuglelarven

Änglamark fra Kvickly, Brugsen og andre COOP-butikker - den er super fantastisk og testvinder hos Tænk... Og så er den ikke engang særlig dyr

Hvor skal I hen? Så er det lidt nemmere at sige hvad du skal huske at have med.

Anmeld

16. juni 2010

Patrick07

Sommerfuglelarven skriver:

Änglamark fra Kvickly, Brugsen og andre COOP-butikker - den er super fantastisk og testvinder hos Tænk... Og så er den ikke engang særlig dyr

Hvor skal I hen? Så er det lidt nemmere at sige hvad du skal huske at have med.

Jamen vi skal en uge til Italien oki den er i hvert fald noteret tak

Anmeld

16. juni 2010

Sommerfuglelarven

Patrick07 skriver:

Jamen vi skal en uge til Italien oki den er i hvert fald noteret tak

Ej hvor snyd, det skal jeg vist ikke fortælle P - så sniger han sig bare med i jeres baggage

Men hvad jeg lige kan komme i tanke om er:

Pas, sundhedskort, penge/visa kort, tøj og lidt ekstra hvis I ikke kan vaske, badetøj, badevinger, sandaler  og lukkede sko, regntøj (hvis vejrudsigten lover byger eller regn), lidt legetøj til Patrick, medicin hvis I tager noget fast, panodil til børn og voksne, termometer (i tilfælde af sygdom), solhat til Patrick.

Anmeld

18. juni 2010

Patrick07

Sommerfuglelarven skriver:

Ej hvor snyd, det skal jeg vist ikke fortælle P - så sniger han sig bare med i jeres baggage

Men hvad jeg lige kan komme i tanke om er:

Pas, sundhedskort, penge/visa kort, tøj og lidt ekstra hvis I ikke kan vaske, badetøj, badevinger, sandaler  og lukkede sko, regntøj (hvis vejrudsigten lover byger eller regn), lidt legetøj til Patrick, medicin hvis I tager noget fast, panodil til børn og voksne, termometer (i tilfælde af sygdom), solhat til Patrick.

Hehe så må jeg lige sørge for at have lidt ekstra plads til P så i tasken hehe nej det bliver også vildt lækkert.. alt det har jeg skam skrevet på min huske seddel tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.