Hjælp søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juni 2010

gustavclaus

Hej alle

Vi er et et gift par på 31 som for 10 dage siden fik vores første dejlige dreng. Vi har haft en del problemmer med hans søvn om aften.

F.eks. kl 18 vågner han fra barnevognen efter 2 timers søvn. Så får han bryst et helt måltid. Skifter ble mm.

Vi kan så ikke få ham til at sove ( han spytter sutten ud ), kl 24.00 sover han stadig ikke, han har nu været vågen i 6 timer.

kl.0.30 putter moderen ham i barnevognen går en tur i indkørslen og rundt i hus kvarteret, så sover han 1 time, så er han vågen igen. Kæmper sig en kamp for at holde sig vågen. . Så holder han sig vågen til kl. 4. Så sover han en 1/2 time så er han vågen igen

Får et måltid bryst, og så er han lysvågen igen. kl 5.30 putter jeg ham i barnevognen og går en tur med ham i kvarteret og så sover han nu kl.6.10

Vi er begge to total afmagtet for kræfter, søvn osv. mm og taler om hvad vi gør forkert over for drengen. han har ikke feber eller andet. han er født 1 uge over tid og tager på i vægt mm. Sundheds plejsken har godkendt ham til en fornuftig dejlig dreng som er frisk

på forhånd tak for hjælpen

Claus ( gustavs far )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Fru Dinesen

ved godt han ik er sååå gammel .. men hvad med et godt bad inden han bliver lagt ved aften .. måske kan det trætte ham godt og grundigt .... 

Puuhhaaa det er bare så hårdt når de små rødder ik vil sove 

Anmeld

16. juni 2010

lisbeth jess

Profilbillede for lisbeth jess

hej!

Tillykke med ham, og jeres nye rolle som forældre.

Han er kun 10 dage gammel, han savner sin vuggende livmoder,skal vænne sig til at være" ude". Han skal holdes i favnen indtil han sover rigtig dybt, sjældent man kan lægge så nyfødt et barn og tro det vil sove. Sov med ham så I får sovet også, inden trætheden tar overhånd.Og nyd ham i rigt mål. FortsAT HELD OG LYKKE.

Anmeld

16. juni 2010

Majbriteriksen

Puha, kan så meget sætte mig i jeres sted. Jeg var der selv for ca 8-9 mdr. siden og det er så HÅRDT. Det bedste jeg kunne gøre for vores søn var at putte ham på babydyne, helt ude på den ene kant og vikle resten om ham, så han lå på snippen, gerne lidt stramt (med måde, og tjek også om det bliver for varmt) Men det fik ham til at falde til ro. Hans arme havde han ned langs hans side, inden for dynen.

Han lå sådan i sengen ved mig (havde fars plads i nogle dage), så jeg nemt kunne tjekke ham, og give sutten inden han vågnede helt af at mangle den. I må have pøj pøj, og håber for jer at i snart får noget søvn. Husk at skiftes til at får noget søvn, hvis du har barsel, så lad din kæreste/kone får en ordentlig søvn, det er virkelig vigtigt. Det var vi nemlig ikke så god til med vores den 1. så snart han var vågen-sad vi begge og kiggede på ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.