På weekend/ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

831 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Hej Alle

Hvor gamle var jeres børn da de var på weekend alene første gang. Benjamin er nu 10 måneder, og jeg/vi trænger til at "finde" hinanden igen, koble helt af og bare gøre lige hvad vi har lyst til. Jeg ved at Benjamins mormor rigtig gerne vil have ham på ferie, og Benjamin elsker at besøge mormor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

charlottekri

det kan sagtens lade sig gøre!! vores datter var lidt ældre med det var også kun fordi vi (jeg) ikke kunne få hende vænnet af med natbabsen...

og hvis det ikke går, så er det vel ikke værre end at i kan hente ham igen og så prøve igen lidt senere...

jeg tror faktisk at i mange tilfælde at forældrene er mere ængstelige for at få de små passet ude end barnet selv er...

mine forældre har altid hårdnakket sagt at så snart vi var kørt, så har hun været den nemmeste lille tøs!

så bare få sendt lillemanden afsted og så lad være med at aftale / arrangere det helt store den første gang, hvis det nu ikke går, men måske bare tage en hyggeaften derhjemme hvor i forkæler hinanden

Anmeld

15. juni 2010

Benjamin09

Ja det er jo ikke fordi vi tager langt væk. Havde tænkt mig at hygge herhjemme, tage ud og spise og måske en lille tur i byen. Han har overnattet hos mormor flere gange, og de har bare hygget sig helt vildt, men syntes på en måde at det er lidt grænseoverskridende at skulle undvære ham i 2 nætter

Anmeld

15. juni 2010

Silvermist1

Vi har aldrig været på en hel weekendtur alene, uden børn. Vores piger er 3 år og 8 måneder. De er højest blevet passet én nat ad gangen. Men vi har skam lyst. Det ville være super dejligt at nyde hinanden alene i en hel weekend  Må lige snakke lidt med min søde moar

Jeg synes da at det er en super god idé at tage på en lille kæresteweekend, når I har en mormor der så gerne vil og som Benjamin er glad for. Jeg tror at det vil være både sundt og godt for jer. Selvfølgelig skal I føle jer 100% trygge ved det, så I rigtig kan nyde det.

Vælger I at tage afsted, så ønskes I en rigtig god tur. Er slet ikke misundelig

Anmeld

16. juni 2010

Benjamin09

Silvermist skriver:

Vi har aldrig været på en hel weekendtur alene, uden børn. Vores piger er 3 år og 8 måneder. De er højest blevet passet én nat ad gangen. Men vi har skam lyst. Det ville være super dejligt at nyde hinanden alene i en hel weekend  Må lige snakke lidt med min søde moar

Jeg synes da at det er en super god idé at tage på en lille kæresteweekend, når I har en mormor der så gerne vil og som Benjamin er glad for. Jeg tror at det vil være både sundt og godt for jer. Selvfølgelig skal I føle jer 100% trygge ved det, så I rigtig kan nyde det.

Vælger I at tage afsted, så ønskes I en rigtig god tur. Er slet ikke misundelig

Uhh. Jeg tror ski at vi gør det, nu skal jeg bare lige have manden med på ideen. Og det er jo ikke værre end at hvis vi savner ham for meget, ja så kan vi jo bare hente ham igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.