Øm i maven:o(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.803 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

BJL2010

Er der andre, der er ømme i maven eller er det bare mig???

Jeg er nu i uge 30 og jeg synes bare jeg er så øm i maven. Især "under buen" hvis man kan sige det,  he he, men også nogle gange op langs siderne af maven. I øjeblikket er det hver dag, det er liiiidt irriterende synes jeg. Brok brok...

Er det bare fordi maven nu begynder at have lidt tyngde eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Bryndis

Det lyder lidt til at det er plukveer?

Anmeld

16. juni 2010

BJL2010

Tror du? Synes min læge har haft understreget at plukveer aldrig gør ondt (for så er det ikke længere plukveer).

Jeg synes egentlig også at plukveer føles helt anderledes eller de kan måske godt "nøjes med" at komme nederst så? Det kunne de vel egentlig godt?

Anmeld

16. juni 2010

TineA

Jeg har også rigtig ondt og er også i 30. uge.

Meget underligt - det er det samme sted hver evig eneste gang, og det er som regel når jeg har stået op / gået i længere tid (ca. 30 min). Så stikker det og spænder på højre side af maven, ved ribbenene.

Jeg var til jordemoder i går , men hun kiggede bare underligt på mig, og sagde, at det havde hun aldrig hørt om før, så det måtte være min fysiske tilstand ????? (Som altså ikke fejler noget)

Anmeld

16. juni 2010

Low

Det kan også være fordi man får så mange spark fra babyen at maven bliver øm .

Hilsen Ditte, 40+1

Anmeld

16. juni 2010

TineA

Low skriver:

Det kan også være fordi man får så mange spark fra babyen at maven bliver øm .

Hilsen Ditte, 40+1

Jamen, kan det gøre ondt nøjagtigt det samme sted hver gang så? :s

Anmeld

16. juni 2010

Low

Tine2104 skriver:

Jamen, kan det gøre ondt nøjagtigt det samme sted hver gang så? :s

Hmm.. det ved jeg ikke rigtigt for jeg har ikke oplevet det

Anmeld

16. juni 2010

TineA

Low skriver:

Hmm.. det ved jeg ikke rigtigt for jeg har ikke oplevet det

Det e også ret underligt !

Anmeld

16. juni 2010

K&S

BJL2010 skriver:

Er der andre, der er ømme i maven eller er det bare mig???

Jeg er nu i uge 30 og jeg synes bare jeg er så øm i maven. Især "under buen" hvis man kan sige det,  he he, men også nogle gange op langs siderne af maven. I øjeblikket er det hver dag, det er liiiidt irriterende synes jeg. Brok brok...

Er det bare fordi maven nu begynder at have lidt tyngde eller?

Jeg er nu i uge 32 og har også haft smerter i siden af mavsen i et par uger - min helt egen teori er, at det er baby, der trykker på organerne bag ved  men jeg har slet ingen faglig baggrund for det...! Jeg er slet ikke i tvivl om, når jeg får en plukkeve - der bliver maven bare stenhård

Anmeld

16. juni 2010

BJL2010

Jeg tænker også at plukveer ikke er til at tage fejl af netop fordi maven spænder sådan op...det gør den slet ikke i det her tilfælde...

Faktisk får jeg det også mest og værst hvis jeg har gået noget tid eller gjort rent eller lign...så måske er det mest bare tyngden, der begynder at genere os! Eller en baby, der sparker eller trykker!

Tine2104: Synes absolut også at min fysiske tilstand ellers er okay - sikke en fornærmelse fra din jordemoder, ha ha. Jeg synes slet ikke jeg kommer til at puste og stønne af at gå, men de der dumme smerter kommer med garanti hver gang!

Knuser....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.