opdatering på valdemar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juni 2010

msax

Jeg vil gerne sende lidt flere krydsede fingre -   - for dem kan man ikke få for mange af.

Jeg håber vendingen er blevet permenent og han har det bedre det lille pus.

I får alle mine ønsker om rigtig god bedring - sender dem med himmelfragt, så de burde være hos jer lige om lidt.

SMIL fra Mette 32+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juni 2010

Vinker

grinbidderen skriver:

mange tak for jeres  valdemar har nu drukket 50 ml her imorges så måske er det ved at vende lidt men han blir holdt oppe og feberfri ved at få højste dosing staves af panodil.. men han går som om han virkelig er stiv men det er nok meget normalt.. her kl.09,15 skal han have mere panodil det får han hver 6 time så han blev væggede her inat og damm hvor har jeg sovet enlendigt.. både valde og jeg er blevet vægget af den anden pige der har værelse med os, men sådan er det og nu ska vi kæmpe med medicinen.. skriver hva der sker sener idag.. takk søde mennesker,

knus fra Gitte oh Valdemar

Sender Jer en masse varme tanker og knus. Håber snart at Valdemar er frisk igen. Det må virkelig ikke være sjovt at se sin søn så sløj.

Rigtig god bedring med ham!

Anmeld

16. juni 2010

grinbidderen

hej alle.... så har lægerne fundet ud af at valdemar har rota-virus og det er meget smidt-somt, og han er begyndt at drikke ok igen er nu oppe på 400 ml i dag så det går super derud af, fik afvide at hvis han fortsatte med at drikke på denne måde måtte vi gerne tage hjem iaften så vi ser det an til i aften og hvis det stadigvæk går som nu tager vi hjem så valdemar kan sove i sin egen seng og få en masse ro der er jo ret meget larm på børne afdelingen her PLUS jeg kan få sovet i min egen seng som er meget beder end dette undskyld lorte madres... taak for jeres  finger de har hjulpet en del...

knus

Anmeld

16. juni 2010

Barbamama

Ååh nej!!!! Jeg ved hvad du er igennem og det er bare SÅ hårdt! Jeg skal nok krydse alt hvad jeg kan for din lille mand så han ikke skla have alle de grimme ting i sig. Uh altså.... Jeg ved slet ikke hvad jeg skal sige... Jeg håber snart I er hjemme og ovenpå igen..... Knuuuus

Anmeld

16. juni 2010

Barbamama

Nå okay har så lige læst dit sidste indlæg. GODT I er kommet hjem igen. Sikke en omgang. Ja det skulle være ret voldsomt det der Rotavirus. Puha.....

Anmeld

16. juni 2010

JustAnotherName

grinbidderen skriver:

hej alle.... så har lægerne fundet ud af at valdemar har rota-virus og det er meget smidt-somt, og han er begyndt at drikke ok igen er nu oppe på 400 ml i dag så det går super derud af, fik afvide at hvis han fortsatte med at drikke på denne måde måtte vi gerne tage hjem iaften så vi ser det an til i aften og hvis det stadigvæk går som nu tager vi hjem så valdemar kan sove i sin egen seng og få en masse ro der er jo ret meget larm på børne afdelingen her PLUS jeg kan få sovet i min egen seng som er meget beder end dette undskyld lorte madres... taak for jeres  finger de har hjulpet en del...

knus

Er I kommet hjem igen nu ??

Jeg håber bedringen er fortsat, og at han snart er "goé gamle Valde" igen.

Rota-virus ....må han godt bare sendes hjem igen med det?
Det er måske ved at være på vej væk igen nu, eftersom hans feber er ved at forsvinde (med hjælp fra panodil) og at han indtager nok væske?
Hvor længe kan det smitte, og kan det ikke blive "farligt", hvis ikke man opdager det, og er OBS ....eller forveksler jeg det med noget andet? (det der som HELT SMÅ spædbørn faktisk kan risikere at dø af ...arhjj, det hed vist noget andet alligevel, tror jeg  )

Ihvertfald håber jeg at I er kommet hjem igen, og kan få sovet ordentligt.
Og at lille Valdemar bare er HELT på toppen igen meget meget snart!

Anmeld

17. juni 2010

Ni-ko-li-ne

grinbidderen skriver:

hej piger..

valdemar havde ikke feber imorges da han vågnede men en time sener sagde den 39,1 og en time efter der var den 40 i feber og ellers har han hverken spist el drukket noget siden igår,  her ved 17 tiden var hans tempertur på 40,5 og da vi havde spist lasse og jeg der havde valde spidst 2 coktail pøler og feber var så der 40,7 så vi ringede til lægevagten og skulle komme en 30 min efter og de INDLAGE min lille dreng begynd af vælse mangel og for høj feber så nu er valde og jeg indlagt på næstved sygehus til obs. til min imorgen og hvis han ik begynder at drikke idag så skal han have sonde og hvis det ikke hjælper skal han have drop her imorgen.. vil i ikke være søde at  finger for at han begynder at drikke så han ik skal have sonde og drop.. er såå trlt har kun sovet 3 timer på 2 døgn men hvad gør man ikke for sine børn.. har nu fået et skema jeg ska skrive ned hvor meget han drikker spiser tiser osv s¨å nu skal der være styr på det.. håber de finder ud af hva det er han evt fejler... sidder og venter på et værelse til ham og jeg håber snart de giver os det for valde har ikke sovet hele dagen bare hængt på mig... kæmpe knus Gitte og indlagte Valdemar 20 mdr

øv, bliver helt trist nu!

jeg krydser alt jeg kan for at lille Valdemar får det bedre NU! og for at lidt penicillin måske kunne klare sagerne!!!

STORT KNUS

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.