Kan det være graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

529 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

>>Carina<<

Jeg er lidt i tvivl om det her.

Min cyklus plejer at være 27-28 dage men sidste gang fik jeg mens på 25 dagen. Idag er jeg på 27 dag og kunne i formiddags ane en meget meget meget lille antydning af blod på papiret efter toiletbesøg. Ingen tegn på blødning siden. Min veninde siger at hun oplevede det 4 dage før hun kunne teste positiv.

Tror I at jeg kan være gravid?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

AnneBJ

Carina1984 skriver:

Jeg er lidt i tvivl om det her.

Min cyklus plejer at være 27-28 dage men sidste gang fik jeg mens på 25 dagen. Idag er jeg på 27 dag og kunne i formiddags ane en meget meget meget lille antydning af blod på papiret efter toiletbesøg. Ingen tegn på blødning siden. Min veninde siger at hun oplevede det 4 dage før hun kunne teste positiv.

Tror I at jeg kan være gravid?

Det er jo svært at sige.. Det sikreste svar vil naturligvis være en test, men det kunnee da lyde som den blødning man kan opleve, når ægget sætter sig fast

Anmeld

15. juni 2010

>>Carina<<

Det var også det min veninde sagde...

Jeg kunne jo selvfølgelig ikke lade være med at tage en test selvom jeg forventede at den var negativ. og det var den også

Måske skal der lige gå nogle dage endnu. Sidst jeg var gravid viste den positiv da jeg var gået et par dage over tid. Men det er jo svært at vide hvornår man er gået over tid, når cyklus ikke gider være lige lang hver gang

Anmeld

15. juni 2010

AnneBJ

Carina1984 skriver:

Det var også det min veninde sagde...

Jeg kunne jo selvfølgelig ikke lade være med at tage en test selvom jeg forventede at den var negativ. og det var den også

Måske skal der lige gå nogle dage endnu. Sidst jeg var gravid viste den positiv da jeg var gået et par dage over tid. Men det er jo svært at vide hvornår man er gået over tid, når cyklus ikke gider være lige lang hver gang

Min cyklus har ligget fast på 30 dage i mange mdr. efterhånden. I lørdags havde jeg forventet mens. dag, men har endnu ikke fået den. Dvs. jeg er på 33. dag, og 4+2, HVIS jeg er gravid - har endnu ikke en positiv test, men de samme "blødninger" som dig.

Anmeld

15. juni 2010

>>Carina<<

for os begge to

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.