Hvor mange sæt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
689 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

fit_fys

Hej!

Jeg er gravid i 22. uge og vil gerne så småt begynde at danne mig et overblik over hvor magat tøj jeg skal indsamle mig i de forskellige størrelser..

Hvor mange sæt tøj brugte jeres baby i str. 56? og 62? Skal jeg samle mig 5-6 sæt tøj, da ungen jo nok vokser ud af det hurtigt... eller skal jeg have mere da de skal have skiftet tøj et par gange om dagen?? Aner det virkelig ikk

Tak for jeres råd

Tine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Nadia&Daniel

Følger lige med

Anmeld

15. juni 2010

fit_fys

Det skal lige siges at jeg har termin d. 26 okt. så han bliver et vinterbarn...  (har fået hjemmestrikkede sweatre af svigermor, så det er på plads)

Anmeld

15. juni 2010

sarahb

altså mmin søn brugte 50 i laaang tid, 2 mdr tror jeg så jeg havde meget da det bliver skiftet ofte.. Mange køber ikk noget i str. 50 og så står man allltid og mangler.
56-62 brugte min søn indtil han var 4-5 måneder. Så jeg havde meget og 5-6 sæt kan SLET ikke gøre det, i hvert tilfælde ikke hos mig. Masser af natdragter og bodyer skal der også til. Når de tisser igennem osv.
Men man kan jo altid starte med 5-6 sæt og så supplere op på hvad man selv synes man mangler.
det kommer også an på hvordan du vasker, jeg vasker kun når der er en maskine. så det er en gang om ugen og der bruger jeg meget mere end 5-6 sæt.

Anmeld

15. juni 2010

Karo

5 - 6 sæt kan nok ikke gøre det. Det kommer selvfølgelig an på hvor tit du har tænkt dig at vaske. Jeg har vel haft omkring 15 sæt i str. 56 og har det samme i str. 62. Det er ikke unormalt at man får brugt to sæt om dagen og nogle dage hele 3 sæt. Men det kommer meget an på hvor tit du har tænkt dig at vaske.

Anmeld

15. juni 2010

fit_fys

Ok, tak for jeres svar... Jeg tænkte også at have 5-6 sæt klar når han kom og så supplere op lige efter... ved jo ikk om han er en str 50 eller 56...

Men rart at vide at jeg nok skal have mere end det klart... Glæder mig til at få det hele klart og shoppet lidt

Anmeld

15. juni 2010

B&J

jeg havde 5 sæt i str 50 det brugte han i ca en månede... også hvis han havde tisset det til eller noget andet jamen så havde jeg jo str 56 som han altid lige kunne hoppe i og str 56 havde jeg 10-sæt af som han engang i mellem bruger feks trøjerne da han ikke er så lang der og ikke så buttet men lange ben der bruger han 62 nu og der har vi også 10sæt og han er nu lidt over 3mdr.. og hvis han bliver ved i den fart ja så skal vi snar op i en ny str

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.