SUPER koncert ...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
4 svar
0 synes godt om
20. juni 2008

M&F&C

så ligger man her, endelig kommet hjem fra koncert!
den var super ! - fedt sjov og forlænget spilletid (eller hvad man siger)

arbejdede til koncerten - men der var meget ro mens bon jovi spillede , så fik faktisk set det hele! :D
et crew-member fortalte mig at han gik på 40 minutter for tidligt , og spillede længere tid end normalt ! det er da tilfredstillende ! :)

håber andre fik en ligeså god oplevelse ud af det - til trods for den dårlige trafik dertil :S

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juni 2008

1977

Profilbillede for 1977
Ja der var vist en del trafikkaos :P Lækkert med en dejlig koncert :)) Spillede han nogle af de gamle numre? Jeg er jo slet ikke misundelig, det skal du ikke tro ;):)

Anmeld

20. juni 2008

MorCamilla

Hvor ville jeg gerne have været til det... Det må have været kanon fedt...:)

Anmeld

20. juni 2008

M&F&C

Ja det gjorde han :) .. det var rigtig godt, og showet super fedt! Lidt en skam der var stadig var aftensol da han gik på - det "ødelagde" lidt af det gode show, da man ikke rigtig kunne se skærmene ordentlig.

Men alt i alt en god oplevelse ..
- og godt man kan nogen gode smutveje, så man ikke skulle holde i kø i 4 timer for at komme ud igen :D;)

Anmeld

20. juni 2008

Mathilde

Pyh, ja en oplevelse for livet! Han er bare for dejlig(L) Super fedt og alletiders stemning....
Men ja sikke et kaos for at komme derfra. Det var ret vildt. Vi kørte stort set kun i første gear hele vejen til Randers...hvis vi da ikke holdte helt stille:S Men pyt for det var det hele værd:))

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.