Barbie kage.... råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.627 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Mutti2

Hej I dejlige Kage-koner :-)

Søndag skal jeg til en lille lokal kage-konkurrance:-) Og det kunne være heeeelt kanont at blæse dem alle væk, med en helt fantastisk kage.

Jeg har besluttet mig for at lave en barbie kage (I form af en dukke, med spiselig kjole).

Af fyld vil jeg lave tobleronecremen samt hindbær moussen :-)

Men jeg ville høre om i havde nogle råd at give mig med på vejen. :-) Og gerne billeder:-)

Knus Pernille

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Dot D

Milla-Victoria's mor skriver:

Hej I dejlige Kage-koner :-)

Søndag skal jeg til en lille lokal kage-konkurrance:-) Og det kunne være heeeelt kanont at blæse dem alle væk, med en helt fantastisk kage.

Jeg har besluttet mig for at lave en barbie kage (I form af en dukke, med spiselig kjole).

Af fyld vil jeg lave tobleronecremen samt hindbær moussen :-)

Men jeg ville høre om i havde nogle råd at give mig med på vejen. :-) Og gerne billeder:-)

Knus Pernille

Det er ret nemt, put husholdningsfilm i en skål, beklæd siderne med kagebunde så putter du creme i, så bunde, så creme og tilsidst bunde til at lave den færdige bund med. Og her er billeder om resten af vejen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2010

Susan1978

ja hvis du ikke bager bunden rund i en rund skål form (gør de færreste) så skal du gøre lige som mariehøne kroppen og så tilsidst sætte din barbe ned i og beklæde den.

jeg har  købt sådan et kit hvor formen er rund.

Anmeld

2. juli 2010

Mutti2

Fik vist aldrig sagt tak for jeres gode råd

Sååååe 1000 tak for hjælpen

Den blev ikke så fin som jeres kager Men den blev fin nok til at vinde 1. pladsen (ud af 23 kager)

Knus

Anmeld

2. juli 2010

XXSS

Fik vist aldrig sagt tak for jeres gode råd

Sååååe 1000 tak for hjælpen

Den blev ikke så fin som jeres kager Men den blev fin nok til at vinde 1. pladsen (ud af 23 kager)

Knus

Eii hvor er du sej - stort tillykke - vi må da helt klart se billeder af den fine kage ?

Anmeld

2. juli 2010

Mutti2

Tanja78 skriver:

Eii hvor er du sej - stort tillykke - vi må da helt klart se billeder af den fine kage ?

Jo det kan du tro i må Har også lavet en blæretråd herinde

Men jeg kan da ikke blære mig for lidt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

2. juli 2010

XXSS

Jo det kan du tro i må Har også lavet en blæretråd herinde

Men jeg kan da ikke blære mig for lidt

Smukt  Den minder om den jeg lavede (prøvede også at lave en "kappe" - kjolen altså).. Men hvor er den flot og en rigtig 1. plads værd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.