Hvornår må de ligge i klapvogn uden...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.601 visninger
10 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Happy

.... noget hårdt? Jeg er ved at købe en klapvogn hvor min lift ikke kan være, så vil ligge hende direkte i klapvognen når den er slået så hun kan ligge helt ned men hun er kun 7 uger, hvornår må hun gå igang? Kan jeg evt. ligge voksipose (som ikke har hård bund) eller en dyne så hun har lidt i ryggen>?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Sara.

Det var vidst også dig jeg svarede med phil &teds lift

Men vi bruger madrassen til vores lift i klapvognen....

Vil ikke synes en voksipose / dyne er blød og god nok. hun kommer jo til at ligge der meget..

Kender en del der har voksipose som ligger lift madrassen i´nd i den i klapvognen....

Anmeld

15. juni 2010

Sara.

tænker også for at undgå at hun får fladt baghovede at det er vigtigt hun ligger på en madras

Håber du finder ud af en løsning der passer for jer

Anmeld

15. juni 2010

Happy

Super det gør jeg, så nu skal den bare bestilles, tak for svar

Anmeld

15. juni 2010

Sara.

var så lidt det er også en lækker klapvogn

Anmeld

15. juni 2010

Marco2

Klapvogn er jo ergonomisk dårlig for de små at ligge i, især når de er små. SÅ jeg ville beholde hende i barnevogne så lang tid som muligt.

Netjordemoderen anfaler at man først anvender klapvogn når de små kan sidde selv. Mener først vi begyndte da vores datter var 6 mdr.

AG

Anmeld

15. juni 2010

Sara.

Klapvogn er jo ergonomisk dårlig for de små at ligge i, især når de er små. SÅ jeg ville beholde hende i barnevogne så lang tid som muligt.

Netjordemoderen anfaler at man først anvender klapvogn når de små kan sidde selv. Mener først vi begyndte da vores datter var 6 mdr.

AG

Hvis de ligger på en madras / i en lift så kommer det jo ud på et om de ligger i klapvogn eller barnevogn

Så længe ryggen kan ligges helt vandret

Anmeld

15. juni 2010

Marco2

Nej for en klapvogn er aldrig helt plan. Der vil altid være et "knæk" hvor ryg og siddestykke bukker.

Og til så lille et barn er en klapvogn slet ikke isoleret nok. Så barnet vil komme til at fryse.

AG

Anmeld

15. juni 2010

Sara.

Marco2 skriver:

Nej for en klapvogn er aldrig helt plan. Der vil altid være et "knæk" hvor ryg og siddestykke bukker.

Og til så lille et barn er en klapvogn slet ikke isoleret nok. Så barnet vil komme til at fryse.

AG

Er du sikker på at der altid vil være et knæk? Vil mene min søn ligger helt flat på liftmadrassen når han ligger i klapvognen!

mht kulde så skal de jo bare pakkes godt ind, evt i voksi..... og man kan jo godt skærme for vinden....

Men hver sin smag.

Herhjemme har vi både barnevogn og klapvognen da vi også har en datter der trænger til at sidde nogen gange.

Man skal jo bare ikk sætte dem op, heller ikke i halvt oprejst stilling når de er små og ikke stærke nok til det i deres rygge....

Anmeld

15. juni 2010

Happy

Og er de så stærke nok i ryggen til at sidde op når de kan sidde selv eller kan holde hovedet selv eller? og i hvilke aldre sker dette normalt?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.