Se hvad vi laver idag -hvad laver I ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Maise

Min lille clara på 5,5 måned har mavevirus og diarre, men har indimellem godt humør og det skal udnyttes, så her er lidt billeder af hvad vi har lavet idag. Ikke noget vildt, bare hygge. Hun smitter så vi kan ikke komme i mødregruppe eller se andre med børn, øv.

hvad laver i?

maise

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Sisley

Jeg har første dag alene hjemme på barsel efter manden er smuttet på job og her står den på sofa-afslapning og flute-bagning med min lille Stella på 5 uger (OK - hun er mest med på den med sofaen). Derudover undersøger jeg boliglåne-muligheder med banken og de skal jo bruge en masse forskellige papirer om vores økonomi, så jeg har også været lidt praktisk-gris i dag

Anmeld

15. juni 2010

Maise

Sisley skriver:

Jeg har første dag alene hjemme på barsel efter manden er smuttet på job og her står den på sofa-afslapning og flute-bagning med min lille Stella på 5 uger (OK - hun er mest med på den med sofaen). Derudover undersøger jeg boliglåne-muligheder med banken og de skal jo bruge en masse forskellige papirer om vores økonomi, så jeg har også været lidt praktisk-gris i dag

uhh hel ny verden for jer to så at skulle finde jeres daglige rytme, sååå hyggeligt. og tillykke med den lille fis. ja jeg har også været praktisk gris med rengøring når clara har sovet. og om lidt skal vi ned og handle.

Anmeld

15. juni 2010

susser83

Jeg har fødselsdag idag , så dagen er indtil videre gået med at lave jordbærtærte og aflevere dem på arbejdet til mine dejlige kolleger (er på barsel). Så har jeg bagt boller og lavet endnu en jordbærtærte til i aften for der kommer et dejligt vennepar og spiser. Glæder mig til manden og ungerne kommer hjem så jeg kan få mine gaver. Det er hvad jeg har lavet idag, indtil videre.

Anmeld

15. juni 2010

XXSS

Aii hvor ser det hyggeligt ud  

Jeg har lige været ude og gøre et scoop til prinsessen og den kommende lille dit eller dat..

Bamserne er helt nye og fundet helt tilfældigt (de stammer fra en butik der er lukket ned)

Gav 125 kr. for dem alle - et scoop i mine øjne..  Olivia bliver 17 mdr. i dag og elsker Peter Plys.. Så mon ikke de bliver et hit når jeg henter hende lige om lidt og mon ikke den nye lille der kommer om præcis en måned i dag vil elske dem også

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. juni 2010

XXSS

susser83 skriver:

Jeg har fødselsdag idag , så dagen er indtil videre gået med at lave jordbærtærte og aflevere dem på arbejdet til mine dejlige kolleger (er på barsel). Så har jeg bagt boller og lavet endnu en jordbærtærte til i aften for der kommer et dejligt vennepar og spiser. Glæder mig til manden og ungerne kommer hjem så jeg kan få mine gaver. Det er hvad jeg har lavet idag, indtil videre.

Tillykke med fødselsdagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.