Børnesår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.891 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Mette Jensen

Har en datter på 6mdr og tror hun har fået børnesår bag hendes øre og i hendes nakke. Har fået en tid ved lægen i morgen tidlig, men ville bare lige hører om der er  nogen som har kendskab til det, og nu når hun har haft det en gang får hun det så igen??

Mvh Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Mira0911

Mette Jensen skriver:

Har en datter på 6mdr og tror hun har fået børnesår bag hendes øre og i hendes nakke. Har fået en tid ved lægen i morgen tidlig, men ville bare lige hører om der er  nogen som har kendskab til det, og nu når hun har haft det en gang får hun det så igen??

Mvh Mette

Om hun får det igen ved jeg ikke... Det smitter af h til... Godt du har fået en tid ved lægen...

Kan ikke hjælpe dig med et korrekt svar, det kan din læge helt klart imorgen...

Anmeld

15. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Mette Jensen skriver:

Mvh Mette

jeg mener godt hun kan få det igen... børnesår er jo et sår hvor der går infektion i:0(

når nu sårene er væk igen, så skal i sørge for at holde det meget tørt bag hendes øre:0)

Anmeld

15. juni 2010

twinboys

Børnesår kan man få igen og igen og det smitter vildt meget... Kan give nogle slemme ar da de sidder dybt...

Majbritt

Anmeld

15. juni 2010

Mette Jensen skriver:

Mvh Mette

Som de andre skriver, så kan hun godt få det igen,.. Og det smidder helt vildt!

Jeg gik på en skole og arbejdede en gang, og der fik jeg det af at bruge toilettet på skolen..   jeg smittede min kæreste, min far og min ene bror, med det skidt... Så vær meget obs på det.. Bare man bruger det samme håndklæde eller tager på et håndtag, så kan det smitte!! 

Stine og Lisa.

Anmeld

15. juni 2010

Mette Jensen

Tak for svarene, nu må vi se hvad lægen siger i morgen, men har lige været inde at læse om det og tror helt sikkert det er det Øv Øv

Anmeld

15. juni 2010

Moldemine

Hejsa... Min datter har børnesår, og det kom for 3 dage siden... Det smitter helt vildt, så husk god håndhyggiejne, og skift håndklæde og dynebetræk hver dag..! og brug endelig ikke den samme vaskeklud til at tørre med...

Min datters børnesår startede pga hun har børneeksem, og hun har altid haft meget eksem på pegefingeren, så den har været meget let til at revne(pga huden er tør) Dette har så ført til at der gik infektion i hendes sår og at der så er opstået børnesår..

Vi er nu i behandling med noget flydende penicillin (escumycin), det har virket rigtig godt, og allerede dagen efter begyndte sårene at hele, og de var ikke så røde som i starten..

Børnesår kan komme igen og igen, da det er en infektion som der kommer staflykok(staves?) i og så dannes der børnesår..

God bedring

Anmeld

15. juni 2010

Moldemine

Vi har også fået noget penicillin salve til at smøre på som hedder fusidin håber snart sårene går væk, da de kan være ret så smertefulde for de små..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.