En hurtigt hilsen fra nord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

352 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

otlitrom

Jeg SAVNER jer, piger. Jeg mangler noget sladder, noget hygge og noget baby.dk-tid.. Men her er simpelthen så meget at lave!!

Sviger har sølvbryllup, og det går ikke stille for sig. Dagen er idag, og vi var oppe kl 6 for at gøre klar til morgensang. I nat kom vi sent i seng, for æresporten skulle jo selvfølgelig også laves. Men alt har klappet, og der stod en grædende svigermor i døren - rørt over de mennesker der var mødt op. Dejligt syn, når den skarpe tunge bliver blød i knæene  Svigerfar var selvfølgelig også glad, men han er jo en mand.. Ikke noget blødsødenhed dér

Vejret er ikke noget særligt, men vulkanen i forholdet har lagt sig, og vi har det rigtig dejligt sammen. Nyder at have tid til at hænge på sofaen sammen, eller køre en tur når det passer os. Nforelskede kan man vel sige

Jeg håber I har det dejligt, hver og én. Jeg glæder mig til at kunne være med igen, for jeg mangler mit fix

Er der noget sladder jeg skal vide, så kom endelig med det. Det der fylder mit hovede mest er lagkager til 200 mennesker. JA!! 200!! Så mange gæster regner de med der kommer - hjemme privat. Tak spids, jeg ved godt, hvad jeg kommer til at underholde mig med resten af ugen

Stort kram fra huskatten, som lige nu strejfer rundt i ø-samfundet mod nord!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Karo

Hold da op i får travlt med så mange lagkager
Så ved du godt hvad du skal lave de næste par timer

Derligt at høre at det går godt deroppe og at i hygger jer.

Sladder: Jo, Ida og Peter blev gift i lørdags og det samme gjorde Metchen og Niller og så er Sarah og Issac kommet hjem fra USA

Ha nu en fotsat rigtig god ferie og så "ses" vi snart igen.

Anmeld

15. juni 2010

JustAnotherName

Wow, sikken fest! Der bliver da noget at se til!!
Dejligt at stormen har lagt sig igen.......sådan har alle forhold jo deres sus.

I må nyde det - det hele.
Og du er såmænd også savnet. Men vi er jo lige her ....og for altid 

Anmeld

15. juni 2010

anna-jonas

Hej i nord................ Rart at i har en god tur, og at kærligheden blomstrer.

Anmeld

16. juni 2010

otlitrom

GUUUUUUD JA! METCHEN OG IDA!!!! Tillykke med kærligheden! Håber I har haft en fantastisk dag, altså, med hver Jeres mand ved hvert Jeres bryllup - fantastisk, som I ønskede!!

Sikke en rodet besked, men ikke nemt at skrive tillykke i flertal, når I nu ikke bliver gift med hinanden

Her er huset på den anden ende, og jeg prøver at holde mig liiiidt udenfor, og "bare" være den hjælpende hånd.. Nemmere sagt end gjort

Knus til ALLE!

Anmeld

16. juni 2010

lisbethita

kitty skriver:

Jeg SAVNER jer, piger. Jeg mangler noget sladder, noget hygge og noget baby.dk-tid.. Men her er simpelthen så meget at lave!!

Sviger har sølvbryllup, og det går ikke stille for sig. Dagen er idag, og vi var oppe kl 6 for at gøre klar til morgensang. I nat kom vi sent i seng, for æresporten skulle jo selvfølgelig også laves. Men alt har klappet, og der stod en grædende svigermor i døren - rørt over de mennesker der var mødt op. Dejligt syn, når den skarpe tunge bliver blød i knæene  Svigerfar var selvfølgelig også glad, men han er jo en mand.. Ikke noget blødsødenhed dér

Vejret er ikke noget særligt, men vulkanen i forholdet har lagt sig, og vi har det rigtig dejligt sammen. Nyder at have tid til at hænge på sofaen sammen, eller køre en tur når det passer os. Nforelskede kan man vel sige

Jeg håber I har det dejligt, hver og én. Jeg glæder mig til at kunne være med igen, for jeg mangler mit fix

Er der noget sladder jeg skal vide, så kom endelig med det. Det der fylder mit hovede mest er lagkager til 200 mennesker. JA!! 200!! Så mange gæster regner de med der kommer - hjemme privat. Tak spids, jeg ved godt, hvad jeg kommer til at underholde mig med resten af ugen

JEG SAVNER OGSÅ DIIIIG!!!!! Så skønt at læse din beretning. Griner over det med svigermoren....nu forstår jeg det du får har skrevet, fnis!! 

Kage til 200 lyder ellers som noget af en fest.... men kender godt de traditioner, der, så der bliver ikke sparet på noget! Jeg håber, at du nyder naturen og den friske luft!! Dejligt med ferie og dejligt at komme væk!!

Jaa......missekatten strejfer da virkeligt rundt i det kolde nord og får set sig omkring. Det er sundt!!

Pas på dig selv og hinanden deroppe!! 

Glæder mig til du er hjemme igen!

Knuser fra det lumre syd 

Anmeld

17. juni 2010

Ni-ko-li-ne

kitty skriver:

hi hi.... herligt! :0) du ved vidst godt hvad du skal tage dig til;0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.