Jeg SAVNER jer, piger
. Jeg mangler noget sladder, noget hygge og noget baby.dk-tid.. Men her er simpelthen så meget at lave!!
Sviger har sølvbryllup, og det går ikke stille for sig. Dagen er idag, og vi var oppe kl 6 for at gøre klar til morgensang. I nat kom vi sent i seng, for æresporten skulle jo selvfølgelig også laves. Men alt har klappet, og der stod en grædende svigermor i døren - rørt over de mennesker der var mødt op. Dejligt syn, når den skarpe tunge bliver blød i knæene
Svigerfar var selvfølgelig også glad, men han er jo en mand.. Ikke noget blødsødenhed dér 
Vejret er ikke noget særligt, men vulkanen i forholdet har lagt sig, og vi har det rigtig dejligt sammen. Nyder at have tid til at hænge på sofaen sammen, eller køre en tur når det passer os. Nforelskede kan man vel sige 

Jeg håber I har det dejligt, hver og én. Jeg glæder mig til at kunne være med igen, for jeg mangler mit fix 
Er der noget sladder jeg skal vide, så kom endelig med det. Det der fylder mit hovede mest er lagkager til 200 mennesker. JA!! 200!! Så mange gæster regner de med der kommer - hjemme privat. Tak spids, jeg ved godt, hvad jeg kommer til at underholde mig med resten af ugen 
Stort kram fra huskatten, som lige nu strejfer rundt i ø-samfundet mod nord!

Anmeld