Hun æder jo :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Vidunderligeunger

ALberte, 3 uger gammel ÆDER simpelthen som en anden mand.!! 

Bare indtil videre i dag har hun fået kl. 04.30 130 ml. kl. 08.00 120 ml. og så igen kl. 10.15 100 ml. og dagen er jo knapt begyndt??

Jeg malker ud, så det er mit mælk hun får, og derfor jeg kan "holde styr på" hvor meget hun får at spise... 

Kan de godt få for meget at spise??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Maria.

Jeg tror ikke de kan få for meget! De regulerer jo selv, og kommer der for meget ned, kommer det jo bare op igen!

Malou er også 3 uger i dag og SP var her i går.. Hun har taget ½ kg på, på 2 uger.. og vejer nu 4150 g (3540 g ved fødslen!)  Jeg tror ikke hun mangler noget!

Maria

Anmeld

15. juni 2010

LouiseNielsen

Mathias er 2 mdr og spiser 210ml mme hver 3-4 time.... Han er en sulten dreng! Han tog næsten et kg på i løbet af 14 dage, her fra sidst sundhedsplejersken var her og til den anden dag hun var her....

Anmeld

15. juni 2010

L-Mortil3

Sikke en ÆDEDOLK! Er du sikker på hun ikke er en mand i forklædning

I reglen kan de ikke få for meget modermælk, hvis der kommer rigeligt ned, kommer der lidt op igen Så det er da bare med at fylde i dit smukke bundløse hul haha

Anmeld

15. juni 2010

L-Mortil3

Line&Liam skriver:

Sikke en ÆDEDOLK! Er du sikker på hun ikke er en mand i forklædning

I reglen kan de ikke få for meget modermælk, hvis der kommer rigeligt ned, kommer der lidt op igen Så det er da bare med at fylde i dit smukke bundløse hul haha

Ps. skal du låne den elektriske pumpe så giver du bare et hyl

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

Line&Liam skriver:

Ps. skal du låne den elektriske pumpe så giver du bare et hyl

tak men jeg gik faktisk ud og købte en igår... havde total krampe i fingrene efter 4 dage med 8 gange udpunpning, kunne knapt holde ved rattet i bilen hehe... 

men det er jo GULD at have sådan en.. nu håber jeg bare at finde ud af at malke ud INDEN nat, for hun har ikke tålmodighed i livet til at vente

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

Maria. skriver:

Jeg tror ikke de kan få for meget! De regulerer jo selv, og kommer der for meget ned, kommer det jo bare op igen!

Malou er også 3 uger i dag og SP var her i går.. Hun har taget ½ kg på, på 2 uger.. og vejer nu 4150 g (3540 g ved fødslen!)  Jeg tror ikke hun mangler noget!

Maria

godt så jeg mente heller ikke at have hørt de ligefrem kan spise FOR meget men hun får da bare sat mængden op - hun er nemlig aldrig færdig efter de 100-120 ml.

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

LouiseLarsen skriver:

Mathias er 2 mdr og spiser 210ml mme hver 3-4 time.... Han er en sulten dreng! Han tog næsten et kg på i løbet af 14 dage, her fra sidst sundhedsplejersken var her og til den anden dag hun var her....

hehe... dejligt han bare tager for sig

Har læst herinde at man kan gange og dividere for at finde ud af hvor meget den bette skal have - men det er SLET ikke nok til frøkenen herhjemme  

Anmeld

15. juni 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

hehe... dejligt han bare tager for sig

Har læst herinde at man kan gange og dividere for at finde ud af hvor meget den bette skal have - men det er SLET ikke nok til frøkenen herhjemme  

Det skal du heller ikke tænke på, du skal bare give hende det hun kan spise.... Mathias får også mere end det han "burde" men det han "burde" er altså ikke nok til ham, og jeg vil altså ikke sulte ham, bare fordi det står et eller andet sted at han spiser for meget....

Serene vil der komme tidspunkter hvor de slet ikke spiser! Kan huske med Nicklas da han havde den periode, fik jeg det virkelig dårligt over han ikke ville spise, der var han 5-6 mdr, men herrre gud, var drnegen sulten jamen så sku han jo nok spise.....

Så det med mad skal du ik ta så tungt, så længe hun bare trives!

Kram

Anmeld

15. juni 2010

Vidunderligeunger

LouiseLarsen skriver:

Det skal du heller ikke tænke på, du skal bare give hende det hun kan spise.... Mathias får også mere end det han "burde" men det han "burde" er altså ikke nok til ham, og jeg vil altså ikke sulte ham, bare fordi det står et eller andet sted at han spiser for meget....

Serene vil der komme tidspunkter hvor de slet ikke spiser! Kan huske med Nicklas da han havde den periode, fik jeg det virkelig dårligt over han ikke ville spise, der var han 5-6 mdr, men herrre gud, var drnegen sulten jamen så sku han jo nok spise.....

Så det med mad skal du ik ta så tungt, så længe hun bare trives!

Kram

godt så jeg starter malkemaskinen inden hun vågner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.