Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ni-ko-li-ne skriver: ork jo, det forstod jeg sagtens:0) hvad årgang er du? altså var det 1g 2g 3 g?
ork jo, det forstod jeg sagtens:0)
hvad årgang er du? altså var det 1g 2g 3 g?
3 g og jeg har 2 eksamener igen!! så jeg har snart sommerferie!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sophieamalia skriver: 3 g og jeg har 2 eksamener igen!! så jeg har snart sommerferie!
fedt nok!
jeg er selv sproglig student... der er vidst ændret en del siden jeg gik til eksamen... i 2002... hi hi...
Ni-ko-li-ne skriver: fedt nok! jeg er selv sproglig student... der er vidst ændret en del siden jeg gik til eksamen... i 2002... hi hi...
ja, det er virkelig fedt! så kan jeg begynde at tænke på hvad jeg skal have til prinsessen!
sophieamalia skriver: ja, det er virkelig fedt! så kan jeg begynde at tænke på hvad jeg skal have til prinsessen!
ja... puuuhh.... jeg har altid været totalt eksamens-fanatiker... tænk at være gravid samtidig! det er sgu godt klaret!
Sejt!!! Det er fandme godt gået - klap dig selv på skulderen! Så er huen jo lige om hjørnet
Håber jeg kan klare det bare halvt så godt når jeg skal op om.... 2 timer
sophieamalia skriver: ja, det er gymnasiet! (: forklaringen ligger oven over!
ja, det er gymnasiet! (: forklaringen ligger oven over!
Uhadada Sikke en mundfuld! Lyder til du bare gav den gas!
Tillykke!! Hvor fedt! Du er sej!!
Ni-ko-li-ne skriver: ja... puuuhh.... jeg har altid været totalt eksamens-fanatiker... tænk at være gravid samtidig! det er sgu godt klaret!
haha tusind tak! Det der med at være gravid er ingenting, det kan man bare bruge som en undskyldning når man går i stå! "ups hun sparkede lige lidt hårdt! "
Mettemus skriver: Sejt!!! Det er fandme godt gået - klap dig selv på skulderen! Så er huen jo lige om hjørnet Håber jeg kan klare det bare halvt så godt når jeg skal op om.... 2 timer
jeg for dig!
sophieamalia skriver: haha tusind tak! Det der med at være gravid er ingenting, det kan man bare bruge som en undskyldning når man går i stå! "ups hun sparkede lige lidt hårdt! "
hi hi... ja... jeg led af sindssyg kvalme... så der var masser af undskyldninger... fnis
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128