Karo skriver:
Æv, æv....... Jeg kan godt huske hvor træt jeg var af mig selv den sidste tid, så jeg kan godt sætte mig ind i hvordan du går og har det 
Vi er efterhånden ved at være klar, vi mangler kun nogle små ting. Vi har jo lavet disse bogstaver til bordpynt som jeg har vist herinde og imorges besluttede jeg mig at de skulle males om
jeg er ikke tilfreds med farverne, da jeg gerne ville havde haft dem røde, lilla og lyserøde. Det var Martin der havde farvet dem, og han havde ikke lige fået spurgt hvilke farver jeg ville have, så de skal altså laves om.
Jeg har foresten reklameret for daub deluxe idag.
Jeg havde givet Ida de fine bukser på idag og jeg fik rigtig meget ros for dem. Så jeg benyttede lige lejligheden til at fortælle om dig og daub deluxe.
Ja, det er ren ynk - heldigvis går det over (og her plejer jeg at få forargede blikke fordi jeg omtaler en graviditet som noget der går over). Max 10 uger endnu...
Man skulle tro at mænnerne efterhånden lærte at lige spørge hvordan konen gerne vil have tingene - så de slipper for at lave dem om, men tilsyneladende ikke.
Mange tak for reklamen - det kan jeg helt klart bruge. Der er lidt stille i shoppen i øjeblikket, og samtidig har jeg mere og mere tid at udfylde, i takt med at jeg kan lave mindre og mindre. Heldigvis kan jeg sidde uden problemer (som noget af det eneste..), så jeg bruger en del tid på eksperimenter.
Jeg lukker jo ned for bestillinger om 5 uger eller deromkring. Tættere på termin tør jeg simpelt hen ikke love at jeg kan sy noget, så efter det kommer jeg nok til at sy en del unika - og tøj til lillesøster naturligvis. Og så her jeg en masse rester, der nok bliver syet og kommer i "off the rack" kategorien.
Når jeg så er kommet tilbage til overfladen efter lillesøster, åbner jeg igen. I hvilket omfang kommer meget an på hvor nem hun har tænkt sig at være.
Anmeld