Så dygtig er jeg...............pral :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

712 visninger
13 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Karo

Tillad mig at vise hvor dygtig lille Ida er
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

ChatH

Karo skriver:

Ihhh hvor er hun bare lækker!!! Og sikke fint hun holder hovedet..

Dygtig pige

Anmeld

15. juni 2010

Ni-ko-li-ne

Karo skriver:

hvor er Ida bare dygtig!! :0)

og smuk.... og dejlig....

Anmeld

15. juni 2010

sarahb

hvor er hun goooo. Stor pige!!

Og for dælen mand hun er så smuk og fin. En rigtig lækker tøs

Anmeld

15. juni 2010

Skouboe

Sådan en vil jeg oss snart ha' !!!! 

Hvor ER hun bare skøn...

Anmeld

15. juni 2010

TbCp

Åhh en lækkerbidsken!

Anmeld

15. juni 2010

Karo

Skouboe skriver:

Sådan en vil jeg oss snart ha' !!!! 

Hvor ER hun bare skøn...

Bare vent Pernille. Til august kommer storken også med en til dig

Anmeld

15. juni 2010

Skouboe

Karo skriver:

Bare vent Pernille. Til august kommer storken også med en til dig

Lige nu er der RIGTIG langt til August...

I går måtte vi i IKEA og købe en sammenklappelig barstol, så jeg kan sidde ned og lave mad - jeg kan ikke gå/stå længere end 10-15 minutter efterhånden pga. smerter, så hverdagen er ved at være ret besværlig.

Manden havde ellers tilbudt at han nok skulle klare madlavningen resten af tiden, men han står også med al oprydningen og datteren og haven og huset osv... hvis jeg kan sidde, er madlavningen noget jeg kan bidrage med.

Men jeg må jo bare væbne mig med tålmodighed...

Hvordan går det hos jer? Er I ved at være klar til på lørdag?

Anmeld

15. juni 2010

Karo

Skouboe skriver:

Lige nu er der RIGTIG langt til August...

I går måtte vi i IKEA og købe en sammenklappelig barstol, så jeg kan sidde ned og lave mad - jeg kan ikke gå/stå længere end 10-15 minutter efterhånden pga. smerter, så hverdagen er ved at være ret besværlig.

Manden havde ellers tilbudt at han nok skulle klare madlavningen resten af tiden, men han står også med al oprydningen og datteren og haven og huset osv... hvis jeg kan sidde, er madlavningen noget jeg kan bidrage med.

Men jeg må jo bare væbne mig med tålmodighed...

Hvordan går det hos jer? Er I ved at være klar til på lørdag?

Æv, æv....... Jeg kan godt huske hvor træt jeg var af mig selv den sidste tid, så jeg kan godt sætte mig ind i hvordan du går og har det

Vi er efterhånden ved at være klar, vi mangler kun nogle små ting. Vi har jo lavet disse bogstaver til bordpynt som jeg har vist herinde og imorges besluttede jeg mig at de skulle males om jeg er ikke tilfreds med farverne, da jeg gerne ville havde haft dem røde, lilla og lyserøde. Det var Martin der havde farvet dem, og han havde ikke lige fået spurgt hvilke farver jeg ville have, så de skal altså laves om.

Jeg har foresten reklameret for daub deluxe idag. Jeg havde givet Ida de fine bukser på idag og jeg fik rigtig meget ros for dem. Så jeg benyttede lige lejligheden til at fortælle om dig og daub deluxe.

Anmeld

15. juni 2010

Skouboe

Karo skriver:

Æv, æv....... Jeg kan godt huske hvor træt jeg var af mig selv den sidste tid, så jeg kan godt sætte mig ind i hvordan du går og har det

Vi er efterhånden ved at være klar, vi mangler kun nogle små ting. Vi har jo lavet disse bogstaver til bordpynt som jeg har vist herinde og imorges besluttede jeg mig at de skulle males om jeg er ikke tilfreds med farverne, da jeg gerne ville havde haft dem røde, lilla og lyserøde. Det var Martin der havde farvet dem, og han havde ikke lige fået spurgt hvilke farver jeg ville have, så de skal altså laves om.

Jeg har foresten reklameret for daub deluxe idag. Jeg havde givet Ida de fine bukser på idag og jeg fik rigtig meget ros for dem. Så jeg benyttede lige lejligheden til at fortælle om dig og daub deluxe.

Ja, det er ren ynk - heldigvis går det over (og her plejer jeg at få forargede blikke fordi jeg omtaler en graviditet som noget der går over). Max 10 uger endnu...

Man skulle tro at mænnerne efterhånden lærte at lige spørge hvordan konen gerne vil have tingene - så de slipper for at lave dem om, men tilsyneladende ikke.

Mange tak for reklamen - det kan jeg helt klart bruge. Der er lidt stille i shoppen i øjeblikket, og samtidig har jeg mere og mere tid at udfylde, i takt med at jeg kan lave mindre og mindre. Heldigvis kan jeg sidde uden problemer (som noget af det eneste..), så jeg bruger en del tid på eksperimenter.

Jeg lukker jo ned for bestillinger om 5 uger eller deromkring. Tættere på termin tør jeg simpelt hen ikke love at jeg kan sy noget, så efter det kommer jeg nok til at sy en del unika - og tøj til lillesøster naturligvis. Og så her jeg en masse rester, der nok bliver syet og kommer i "off the rack" kategorien.

Når jeg så er kommet tilbage til overfladen efter lillesøster, åbner jeg igen. I hvilket omfang kommer meget an på hvor nem hun har tænkt sig at være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.