Er bare så ked (langt)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

381 visninger
6 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

grinbidderen

Valdemar er jo ørebarn og fik lagt dræn i november men her i sidste månede der røg begge dræn ud og han fik så lagt nogen nye op her for 2½ uge siden. MEN her i weekenden begyndte han at have meget tynd mave og vågnede 4-6 gange om natten, men var ok frisk igår så han kom i vuggestue imorges men 2 timer efter han var afleveret ringer de fra vuggestuen og siger at han er meget sløv og har 39.0 i feber så jeg skulle hente ham, 20 min efter er jeg så nede og hente ham og han virkede meget frisk, så vi tog ug og hyggede lidt men en veninde og der var ikke noget men da vi kom hjem var han lige pludselig begyndt at være brand varm så vi tager hans tempertur og den siger så 40,1 i feber han blev lagt til at sove til sen- middag og vågner 20 min efter lasse tager ham op og lige pludselig kalder han på mig for valdemar begyndt at ryste så vi var bange for han havde feber-kræmper men det var det ik vi tager hans tempertur igen der var gået ca 30-40 min siden sidste gang og der siger den 40,2 og vi ringer til lægevagten som gerne ville se ham kl.18.20 og de tjekker ham osv og så er det sgu mellemøresbetænnelse igen han har fået så nu får han pensalin staves og panodil for at sænke feberen så nu ska vi holde meget øje men hans tempertur og våde bleer osv.. er bare så ked af at han er så syg for han leger ik og vil kun hænge op af mig hud mod hud.. han har sovet fint lige indtil her for en 30 min tid siden hvor han bare skreg og han blev taget op hans seng og hovedepude var fyldt med sved og han skulle have nyt undertøj på da det var såå vådt at sved men er nu puttet igen efter en masse hygge sange og putten ved moar.. ved ik hva jeg ville med dette indlæg andet at sige det gør bare så SUPER ondt at se ham være helt væk i blikket og ik ville noget for det ligner ikke min prins.. ville ønske jeg kunne tage hans smerter og at han slap.. kunne tude er så ked af det på hans vegne..

UNDSKLD DET LANGE INDLÆG OG TAK FORDI DU LÆSTE MED..

knuZ den ulykkelige mor til den syge valde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

JustAnotherName

Ååhh nej, hvor er det dog synd.
Øv, stakkels Valdemar. Træls at han skal være så ramt af det.

Jeg var selv meget syg med ørerne da jeg var lille ..og i hele min barndom.

Og jeg føler også med dig, for jeg ved godt, hvor utrolig trist det er at stå som forældre og føle sig ret magtesløs. Man vil gøre ALT for at lindre deres smerte og for at de skal være friske og glade igen som de plejer.
Og det gør så ondt indeni én, at se dem have det sådan.

Men det eneste du kan gøre for ham, er bare at være der for ham. Og lade ham få dig dét som han behøver - bare trøste ham og holde ham.
Og det er hårdt. Men forhåbentligt er det snart ovre igen. Og så kan vi håbe at sommervejret (som vist nok skulle være på vej igen snart), kan gøre lidt til også, at han ikke så nemt får mere med ørerne igen.

Jeg ønsker så meget god bedring.
Og husk at give ham MASSER af væske, mens hans temp. er så høj!

Stort kram herfra,
Katrine + Bianca og Celina.

Anmeld

15. juni 2010

TbCp

Øv Hvor er det synd for ham... og også for jer forældre at i skal se på han har det så skidt

God bedring med ham, håber han er hurtigt på toppen igen.

Anmeld

15. juni 2010

Barbamama

Åh det er bare SÅ hårdt!!!! Føler virkelig med dig! Det er bare ikke sjovt når ens barn har det så skidt og ikke vil andet end at hænge hos en. Og ja man tog gladeligt deres smerte på sig hvis man kunne.... RIgtig god bedring til Valdemar....

Anmeld

15. juni 2010

Ni-ko-li-ne

grinbidderen skriver:

Valdemar er jo ørebarn og fik lagt dræn i november men her i sidste månede der røg begge dræn ud og han fik så lagt nogen nye op her for 2½ uge siden. MEN her i weekenden begyndte han at have meget tynd mave og vågnede 4-6 gange om natten, men var ok frisk igår så han kom i vuggestue imorges men 2 timer efter han var afleveret ringer de fra vuggestuen og siger at han er meget sløv og har 39.0 i feber så jeg skulle hente ham, 20 min efter er jeg så nede og hente ham og han virkede meget frisk, så vi tog ug og hyggede lidt men en veninde og der var ikke noget men da vi kom hjem var han lige pludselig begyndt at være brand varm så vi tager hans tempertur og den siger så 40,1 i feber han blev lagt til at sove til sen- middag og vågner 20 min efter lasse tager ham op og lige pludselig kalder han på mig for valdemar begyndt at ryste så vi var bange for han havde feber-kræmper men det var det ik vi tager hans tempertur igen der var gået ca 30-40 min siden sidste gang og der siger den 40,2 og vi ringer til lægevagten som gerne ville se ham kl.18.20 og de tjekker ham osv og så er det sgu mellemøresbetænnelse igen han har fået så nu får han pensalin staves og panodil for at sænke feberen så nu ska vi holde meget øje men hans tempertur og våde bleer osv.. er bare så ked af at han er så syg for han leger ik og vil kun hænge op af mig hud mod hud.. han har sovet fint lige indtil her for en 30 min tid siden hvor han bare skreg og han blev taget op hans seng og hovedepude var fyldt med sved og han skulle have nyt undertøj på da det var såå vådt at sved men er nu puttet igen efter en masse hygge sange og putten ved moar.. ved ik hva jeg ville med dette indlæg andet at sige det gør bare så SUPER ondt at se ham være helt væk i blikket og ik ville noget for det ligner ikke min prins.. ville ønske jeg kunne tage hans smerter og at han slap.. kunne tude er så ked af det på hans vegne..

ååååh jeg kan godt forstå du er ked! det er bare så slemt at se de små sådan! :0(

i skal huske at holde øje med feberen selvom han får Panodil, det er ikk for at skræmme jer, men de kan godt få feber kramper alligevel! jeg håber dog ikke det sker for jer!

Nikoline har også dræn, men de har bare været super fra dag 1 af! hun har haft MØB efterfølgende hvor det væltede ud med betændelse...

kommer der ikke noget ud af hans ører?

Anmeld

15. juni 2010

Karo

Sikke noget møg at lille mand er blevet syg

Det lyder til at være en ordentlig omgang han har fået denne gang. Godt at han har så dejlig en mor, som han kan putte sig til og som trøster når man er ked og ikke ordentligt rask.

God bedring med ham.

Anmeld

15. juni 2010

sarahb

grinbidderen skriver:

rigtig god bedring men skønne valdemar..
Håber han er på dubberne snart og kan lege igen..
Det er såååå hårdt når de er syge, det går lige i hjertet..

Go bedring..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.