Udfordringer på vejen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

470 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. juni 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Hej folkens.

skal til en Gynækologisk undersøgelse på torsdag, fordi jeg endnu ikke har fået mig en regelmæssig cyklus (stoppede på p-piller oktober 2009) 

nu er jeg bekymret, har fået tid torsdag, men fik pludselig menstruation (selvom det kun er 10 dage siden jeg havde det sidst) damen der sidder i receptionen fortæller mig at det er okey at have menstruation selvom jeg skal til gynækologisk, kan det være rigtigt? nogen med erfaringer?

for jeg har læst et andet sted på nettet at hvis de fx. skal tage en celle prøve at så må der under ingen omstændigheder være blod med, som jo ikke kan ungås når man nu har menstruation!?

vil i dele jeres erfaringer hvad dette angår? går lidt og tænker på at flytte undersøgelsen til et tidspunkt hvor jeg ikke er blødende, men problemet er også lidt at jeg starter på ny job den kommende uge, og vil ikke starte med at bede om fri for at kunne komme til undersøgelse hos lægen....

hvad er jeres indtryk?

-Fru Skovrup

ps: på forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Skovrup skriver:

Hej folkens.

skal til en Gynækologisk undersøgelse på torsdag, fordi jeg endnu ikke har fået mig en regelmæssig cyklus (stoppede på p-piller oktober 2009) 

nu er jeg bekymret, har fået tid torsdag, men fik pludselig menstruation (selvom det kun er 10 dage siden jeg havde det sidst) damen der sidder i receptionen fortæller mig at det er okey at have menstruation selvom jeg skal til gynækologisk, kan det være rigtigt? nogen med erfaringer?

for jeg har læst et andet sted på nettet at hvis de fx. skal tage en celle prøve at så må der under ingen omstændigheder være blod med, som jo ikke kan ungås når man nu har menstruation!?

vil i dele jeres erfaringer hvad dette angår? går lidt og tænker på at flytte undersøgelsen til et tidspunkt hvor jeg ikke er blødende, men problemet er også lidt at jeg starter på ny job den kommende uge, og vil ikke starte med at bede om fri for at kunne komme til undersøgelse hos lægen....

hvad er jeres indtryk?

-Fru Skovrup

ps: på forhånd tak

Så vidt jeg ved ingen alarm. Har selv fået lavet undersøgelser under mens, så hvis du ikke har noget i mod det, er det ikke noget problem. Jeg bløder dog ikke så meget, men har nemlig selv spurgt min gyn. da jeg var i tvivl, og der var absolut ingen grund til ikke at kunne lave sådan en undersøgelse.

Jeg vil tro, at hvis de tager deciderede vævsprøver, vil det blive en anden dag, og så kan det måske være en fordel at det ikke er under mens, men ellers ser jeg ingen grund til at du skal ændre din tid, slet ikke når sekretæren siger, at det ikke er.

Held og lykke i øvrigt

Anmeld

15. juni 2010

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

hey.

mange tak for et så hurtigt svar altså jeg synes det er flovt nok at komme til sådan en undersøgelse og det er ikke specielt meget nemmere når man så bløder.....

men det der bekymre mig mest er om man så skal komme igen senere for at få taget en prøve igen fordi man ikke kunne få det hele ordnet på en gang, ville jeg synes er flovt

men hvis ikke det bliver et problem, er jeg tryg ved det igen 

og nøj hvor jeg bare ikke bryder mig om sådanne undersøgelser

-Fru. Skovrup

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.