Mix koncept - bliver det for kompliceret?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

652 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Skouboe

Hej Tøser,

Så har jeg brug for en mening igen..

Jeg overvejer et koncept noget tøj til shoppen, hvor man selv sammensætter fx et par bukser, og dermed også selv (nogenlunde) bestemmer prisen. Fx vil basisprisen være 150 kr. for et par bukser i str. 62-86 og 200 kr. for 92-110.

Stof:

Vælg mellem 3 forskellige farver lækkert tyndt og SUPER-blødt denim (lys-blå, mørk blå og sort)

Længde:

Vælg mellem fuld længde, pirat længde eller shorts.

Navn:

Vælg hvilket navn der skal stå på (pris pr. bogstav 15 kr) og om det skal stå på benet eller hen over bagdelen

Talje/Ben

Vælg om der skal elastik eller rib i talje/ben (tillæg ved rib 10 kr.) (på pirat og shorts kan man kun vælge lige ben) - Rib farve bliver en der passer til stoffet, fx sort rib til sorte bukser, eller også bliver der fx 3 farver at vælge imellem.

Farve: 

Man kan vælge en farve navn/lomme/elastik ved ben (fx grøn eller lyserød/pink) men som udgangspunkt ikke specifikt stof. 

Her er et eksempel i str. 68 (og så kan I selv gætte hvad JEG mener lillesøster skal hedde..)

Disse ville koste 225 i shoppen.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Karo

Hvor er de dog søde Pernille og sikken et fint navn til lillesøster.

Nej i min verden er det ikke for kompliceret.

Anmeld

14. juni 2010

Skouboe

Karo skriver:

Hvor er de dog søde Pernille og sikken et fint navn til lillesøster.

Nej i min verden er det ikke for kompliceret.

Nu skal manden lige overbevises.. jeg har lobbyet for Silja i månedsvis... og så længe han ikke har andet overhovedet at byde ind med, bliver jeg ved med at lobbye... så må vi se hvad det ender med. 

Anmeld

14. juni 2010

anna-jonas

Synes det er en rigtig god ide, Pernille. På den måde, kan folk sætte et personligt præg på deres børns tøj.

Silja, er et dejligt navn, der passer super sammen med Freja.

Anmeld

14. juni 2010

Skouboe

Anna-jonas skriver:

Synes det er en rigtig god ide, Pernille. På den måde, kan folk sætte et personligt præg på deres børns tøj.

Silja, er et dejligt navn, der passer super sammen med Freja.

Det var jo det jeg tænkte..

Hvis det her kommer til at virke og folk kan finde ud af det, overvejer jeg at lave samme koncept med forskellige andre applikationer end navn.. fx hjerte/stjerne/hund/fisk/what-ever lige kommer på.

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

Jeg synes det er en MEGA god idé.

Samtidig er jeg bare også sådan én, som kan få utrolig svært ved at beslutte mig, fordi mulighederne er så uendeligt mange.
Men det er jo netop dét, som også er så fedt - at man selv sætter sit præg på sammensætningen, og ens barns tøj i højere grad vil skille sig ud fra dét, som andre bestiller, da både facon og mønster (og selvfølgelig navnene) vil være vidt forskellige og kombineret på mange måder.

Jo, jeg syntes det er en rigtig god idé   

Og sikke nogle søde bukser du har sat ind som eksempel her.

Og navnet, ja, det er sødt og går også godt sammen med Jeres lille Freja.
Du skal nu nok få trumfet navnet igennem 

Anmeld

15. juni 2010

lion

Jeg synes det er en super god ide.

Rigtig flotte bukser.

Jeg håber manden går med på det flotte navn

Anmeld

15. juni 2010

TbCp

Hammer god ide

Og navnet er da SÅ fint og passer virkelig godt sammen med Freja.... Freja og Silja... perfekt

Anmeld

15. juni 2010

ChatH

Skouboe skriver:

Hej Tøser,

Så har jeg brug for en mening igen..

Jeg overvejer et koncept noget tøj til shoppen, hvor man selv sammensætter fx et par bukser, og dermed også selv (nogenlunde) bestemmer prisen. Fx vil basisprisen være 150 kr. for et par bukser i str. 62-86 og 200 kr. for 92-110.

Stof:

Vælg mellem 3 forskellige farver lækkert tyndt og SUPER-blødt denim (lys-blå, mørk blå og sort)

Længde:

Vælg mellem fuld længde, pirat længde eller shorts.

Navn:

Vælg hvilket navn der skal stå på (pris pr. bogstav 15 kr) og om det skal stå på benet eller hen over bagdelen

Talje/Ben

Vælg om der skal elastik eller rib i talje/ben (tillæg ved rib 10 kr.) (på pirat og shorts kan man kun vælge lige ben) - Rib farve bliver en der passer til stoffet, fx sort rib til sorte bukser, eller også bliver der fx 3 farver at vælge imellem.

Farve: 

Man kan vælge en farve navn/lomme/elastik ved ben (fx grøn eller lyserød/pink) men som udgangspunkt ikke specifikt stof. 

Her er et eksempel i str. 68 (og så kan I selv gætte hvad JEG mener lillesøster skal hedde..)

Disse ville koste 225 i shoppen.

Ihhh hvor er de bare lækre!! tror klart jeg må spare sammen til nogen bukser hos dig

Anmeld

15. juni 2010

Skouboe

Chatarina skriver:

Ihhh hvor er de bare lækre!! tror klart jeg må spare sammen til nogen bukser hos dig

Du skal være velkommen - du ved hvor du kan finde mig

Vær opmærksom på at jeg lukker ned for bestillinger om ca. 5 uger... og åbner når jeg er kommet op til overfladen igen efter lillesøster...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.