Av, mit understel går bananas!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

518 visninger
3 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Mutti2B

Jeg har været helt sikker på at nu var det slut for mit vedkommende, for min ægløsning plejer altid at falde på 13. eller 14. dagen. Jeps, jeg har testet de sidste mange måneder for at se om der virkelig var ægløsning og så lidt for sjov. Men denne her gang kom det bare ikke. Total panik! Det er jo om en måned jeg skal insemineres og så skal min krop bare ikke til at skabe sig nu. Meeeen så kommer den fandme på 16. dage og laver et totalt bagholdangreb. Fuuuuck, hvor har jeg ondt! Jeg har aldrig prøvet at det gør så ondt før. Det er mange gange værre end menosmerter. Jeg fatter virkelig ikke at der er nogen der frivilligt har sex under ægløsning. Der er i hvert fald ikke nogen der skal nærme sig mig nu. Ikke at der er risiko/chance for det alligevel !! Hmm, mon det kan ha noget at gøre med det babyklister jeg tager . Men det vilde er, at jeg tydeligt kan mærke, at det er i min venstre side, jeg har ægløsning og det er den goe side. Fik jo at vide at min højre er lukket. Så piger, kryds fingre for at det også er i venstre side næste gang så jeg kan blive lækker-tyk med en bebs i maven

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

AnneBJ

Krydser alt hvad jeg kan!!!

Jeg har også rigtig, rigtig ondt når jeg har ægløsning, så hvis vi har lavet en baby, er det i hvert fald ikke på selve dagen

Anmeld

14. juni 2010

Mutti2B

AnneBJ skriver:

Krydser alt hvad jeg kan!!!

Jeg har også rigtig, rigtig ondt når jeg har ægløsning, så hvis vi har lavet en baby, er det i hvert fald ikke på selve dagen

Tak

Nej, man har ikke ligefrem den vilde lyst til at sexe, når det gør så nuller naller. Men jeg tager smerterne som et sundhedstegn. Der sker da i hvert fald et eller andet derinde...

Anmeld

14. juni 2010

AnneBJ

Mutti2B skriver:

Tak

Nej, man har ikke ligefrem den vilde lyst til at sexe, når det gør så nuller naller. Men jeg tager smerterne som et sundhedstegn. Der sker da i hvert fald et eller andet derinde...

Præcis, det er også min filosofi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.