Første løb gennemført. Er min tid ok?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.796 visninger
7 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Hej løbere. Jeg har været til mit første løb i dag, til Alt for damernes kvindeløb. Egentligt skulle jeg først løbe i næste uge, men fik lov at overtage min venindes tur, da hun er skadet.

Jeg løb 5 km på 30, 31 min. Opstarten var rigtig langsom, og ruten ldit svær at holde i højt tempo, da vi var MANGE om lidt plads på en del af turen.

Så er mit spørgsmål, et tiden god, ok eller for langsom? Ved ikke om man kan stille det sådan op, men kunne godt tænke mig at høre, hvor hurtigt i andre løber 5 km, og hvor længe i har løbet. Jeg har kun løbet siden påskeferien med et par stille uger ind imellem af forskellige grunde.

God vind i løbeskoene til jer alle!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

helora

Alexis skriver:

Hej løbere. Jeg har været til mit første løb i dag, til Alt for damernes kvindeløb. Egentligt skulle jeg først løbe i næste uge, men fik lov at overtage min venindes tur, da hun er skadet.

Jeg løb 5 km på 30, 31 min. Opstarten var rigtig langsom, og ruten ldit svær at holde i højt tempo, da vi var MANGE om lidt plads på en del af turen.

Så er mit spørgsmål, et tiden god, ok eller for langsom? Ved ikke om man kan stille det sådan op, men kunne godt tænke mig at høre, hvor hurtigt i andre løber 5 km, og hvor længe i har løbet. Jeg har kun løbet siden påskeferien med et par stille uger ind imellem af forskellige grunde.

God vind i løbeskoene til jer alle!!

Jeg må med skam meddele, at det er meeeget længe siden jeg sidst har løbet 5 km . Men jeg kan huske, at da jeg var i rigtig god form (igen, for maaange år siden), løb jeg 5 km på 25-26 minutter. Så jeg synes, at 30 min. lyder ret godt

Anmeld

14. juni 2010

XXSS

Det er en fin tid  Omkring 25-30 min.  Godt gået med dit første løb. Jeg glæder mig også til at komme igang med løbetræningen igen om et par måneder og få smidt nogle kg samt komme i super form igen..

Anmeld

14. juni 2010

bullerbassen

Tror det kommer helt an på hvor øvet du er. Jeg løb Femina løbet ( 5 km ) i onsdags og min tid hed 35,20 og jeg er ganske tilfreds. Har ikke fået trænet særlig meget optil. Og som du siger opstarten er MEGET langsom og flere gange under ruten var det lidt svært og komme forbi på grund af lidt plads.

mvh Lotte

Anmeld

14. juni 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

toboli skriver:

Tror det kommer helt an på hvor øvet du er. Jeg løb Femina løbet ( 5 km ) i onsdags og min tid hed 35,20 og jeg er ganske tilfreds. Har ikke fået trænet særlig meget optil. Og som du siger opstarten er MEGET langsom og flere gange under ruten var det lidt svært og komme forbi på grund af lidt plads.

mvh Lotte

Tror jeg er sådan en middel motionist Har løbet nogle gange om ugen, og så ellers ikke så meget andet. Men ja, ærgeligt at opstart er så langsom og pladsen så snæver nogle steder...

Anmeld

14. juni 2010

Ina33

Det var da en rigtig god tid.

Jeg løb meget for et par år siden, og da jeg var i min bedste form, løb jeg 5 km. på 30 min.. Mit mål har dog heller aldrig været at løbe hurtigt. Mit mål var at løbe HELE vejen, og så at løbe længere og længere. Det længste jeg løb var 10,5 km., og det tog mig 70 min..

Jeg var ikke hurtig løber, men til gængæld løb jeg altid HELE vejen. Og sådan kan vi jo have forskellige mål.

Hvis du gerne vil forbedre din tid, så skal du nok igang med lidt intervaltræning.

Louise - som er død misundelig på alle dem som løber, nu jeg ikke selv er igang længere...

Anmeld

15. juni 2010

bullerbassen

Alexis skriver:

Tror jeg er sådan en middel motionist Har løbet nogle gange om ugen, og så ellers ikke så meget andet. Men ja, ærgeligt at opstart er så langsom og pladsen så snæver nogle steder...

hi hi det er vist lige som mig.. Mit mål var at gennem føre løbet i LØB så pyt med hvor lang tid det tog.

Er faktisk RIGTIG tilfreds med min tid - Syntes da 30 min er EN SUPER tid.

Den hurtigste til Femina løbet løb på 20 min og det var en MEGET rutineret løber , så 30 min er ski da godt.

Anmeld

15. juni 2010

Kloster

Jaaa... fine tid...

Stort tillykke med dit første løb. Det er noget særligt, synes jeg.

Jeg synes din tid er rigtig fin. Tror jeg løb 5 km til mit første løb på 37-38 min. Og jeg var FÆRDIG... Der havde jeg trænet mig på i 4½ måned. Men jeg er nok bare l-a-n-g-s-o-m til at blive trænet op.

Nu løber jeg 5 km på 34 min. Det er fin for mig. Jeg kan mærke, jeg virkelig giver mig selv 105 % hver gang. Min tid bliver bedre og bedre. Mine lunger har det perfekt og kroppen begynder at få synlige muskler, fasthed og jeg har ikke en FLAD bagdel mere. Jeg er ved at få en lille popo Se det er godt for mig.

Din tid er så fin og du har nået et flot mål, ved at være med i et løb. Det giver én endnu mere blod på tanden.

Held og lykke fremover... Nu vil jeg ud og løbe også

VH Kloster

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.