Pynt..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

510 visninger
5 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

LifeIsGreat

Nu vil jeg lige høre.. Tørrer I alt jeres pynt inden I putter det på kagen? Jeg gør nemlig ikke..

Synes noget godt kan blive ret skrøbeligt når det først er tørt.. men det er måske fordi jeg ikke putter tylose i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Dot D

Frk.Sommerfugl skriver:

Nu vil jeg lige høre.. Tørrer I alt jeres pynt inden I putter det på kagen? Jeg gør nemlig ikke..

Synes noget godt kan blive ret skrøbeligt når det først er tørt.. men det er måske fordi jeg ikke putter tylose i?

Jeg tørrer ikke alt mit pynt, det varierer fra kage til kage og fra pynt til pynt Har du set jeg har lagt billederne ind fra i går?

Anmeld

14. juni 2010

LifeIsGreat

Dot D skriver:

Jeg tørrer ikke alt mit pynt, det varierer fra kage til kage og fra pynt til pynt Har du set jeg har lagt billederne ind fra i går?

Okay.  Ja det har jeg. De er bare super fine. Har sågar tilladt mig at gemme dem Fedt at du tog nogle.. vi andre var for optaget.. hehe..

Anmeld

14. juni 2010

Dot D

Frk.Sommerfugl skriver:

Okay.  Ja det har jeg. De er bare super fine. Har sågar tilladt mig at gemme dem Fedt at du tog nogle.. vi andre var for optaget.. hehe..

Det måtte du/I også gerne... Jeg skal til at give "en stiv mand" løbetøj på.... Han er et stykke pynt, der har tørret siden i går, hi hi hi. Det er en gave til én af mine veninders mand, han bliver 50 i morgen, der kommer billeder engang når den er helt færdig

Anmeld

14. juni 2010

mariamiss6

Frk.Sommerfugl skriver:

Jeg plejer ikke at tørre ting som blomster, men i ny og næ gør jeg det alligevel...

større ting, som skoene for eksempel, eller tunge figurer tørrer jeg nogen gange hver for sig, og samler det så til sidst... eller altså skoen bygger jeg færdig og tørrer den så opstablet

Anmeld

15. juni 2010

LifeIsGreat

Dot D skriver:

Det måtte du/I også gerne... Jeg skal til at give "en stiv mand" løbetøj på.... Han er et stykke pynt, der har tørret siden i går, hi hi hi. Det er en gave til én af mine veninders mand, han bliver 50 i morgen, der kommer billeder engang når den er helt færdig

Ja det var den kage du snakkede om - løberen med øl Glæder mig til billeder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.