Jubiii - har fået bil igen...! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

K&S

Jubiii, så har vi endelig fundet og købt en bil, vi begge 2 kunne lide og som rent faktisk kørte godt

Det blev en Fiat Marea 1.8 stationcar fra 1999 - så nu er der helt sikkert plads til barnevognen + tilbehør 

Det her er helt sikkert noget, kun kvinder kan glæde sig over - vi har fået de nye EU-plader på - de er sgu fede...!

Ville ikke noget specielt med indlægget, bare dele min glæde over at være kørende igen

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

Svei

K&S skriver:

Jubiii, så har vi endelig fundet og købt en bil, vi begge 2 kunne lide og som rent faktisk kørte godt

Det blev en Fiat Marea 1.8 stationcar fra 1999 - så nu er der helt sikkert plads til barnevognen + tilbehør 

Det her er helt sikkert noget, kun kvinder kan glæde sig over - vi har fået de nye EU-plader på - de er sgu fede...!

Ville ikke noget specielt med indlægget, bare dele min glæde over at være kørende igen

Katja

Dejligt...sådan noget kan man da heller ikke leve uden...sjovt, så troede jeg mest det var mænd med de nummerplade, jeg synes de er afskyelige, men jeg er heller ikke den store EU fortaler..

Anmeld

14. juni 2010

K&S

Yrsa skriver:

Dejligt...sådan noget kan man da heller ikke leve uden...sjovt, så troede jeg mest det var mænd med de nummerplade, jeg synes de er afskyelige, men jeg er heller ikke den store EU fortaler..

Hihi, ja det kan da godt være det måske plejer at være en mande-ting, men jeg går ikke så meget op i, hvad bilen kan - den skal bare køre og så ellers være pæn udenpå og indeni  men jeg har virkelig gået og "hygget" mig over at have fået de nye plader...!

Anmeld

14. juni 2010

FruEllingsen

Hvor dejligt at i har fundet en bil i begge kan lide og super dejligt at det er en bil med god plads

Vi har selv en lille Mazda, og det kan sq godt være lidt noget bøvl hvis der skal ret meget mere med end barnevogn.

Anmeld

14. juni 2010

K&S

Drømmer skriver:

Hvor dejligt at i har fundet en bil i begge kan lide og super dejligt at det er en bil med god plads

Vi har selv en lille Mazda, og det kan sq godt være lidt noget bøvl hvis der skal ret meget mere med end barnevogn.

Ja, det er super skønt

Vi havde en gammel Mazda 323, som oprindeligt blev købt til mig som konebil, fordi manden havde en Ford Mondeo Stationcar som firmabil - men han stoppede så i firmaet og begyndte i skole fra 1. januar, så der havde vi lige pludselig kun Mazdaen tilbage - og der var simpelthen ikke nok plads i den til barnevogn og diverse tilbehør  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.