At gå i for små sko

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

750 visninger
8 svar
0 synes godt om
14. juni 2010

TbCp

JA... altså at GÅ i for små sko... det har Liva gjort den sidste tid og jeg har SÅ dårlig samvittighed.
Tog i Zjoos idag for at købe nye sutsko da de gamle var gået i stykker... Hun fik så målt sine fødder og er oppe i en str.26!!!!! De kondisko hun har gået med er str. 24

Så der blev købt nye sutsko og kondisko og så skal vi også ud og have købt nye sandaler.

Nej hvor har jeg dårlig samvittighed over at hun har gået rundt i så små sko... men nu har hun heldigvis fået nogle der passer hende!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. juni 2010

ChatH

TbCp skriver:

JA... altså at GÅ i for små sko... det har Liva gjort den sidste tid og jeg har SÅ dårlig samvittighed.
Tog i Zjoos idag for at købe nye sutsko da de gamle var gået i stykker... Hun fik så målt sine fødder og er oppe i en str.26!!!!! De kondisko hun har gået med er str. 24

Så der blev købt nye sutsko og kondisko og så skal vi også ud og have købt nye sandaler.

Nej hvor har jeg dårlig samvittighed over at hun har gået rundt i så små sko... men nu har hun heldigvis fået nogle der passer hende!!!

ÅHHH lækre sko!! og vores piger lavede også samme tricks med at springe drastisk ligepludselig!!!

men godt i fandt ud af det og så nyder damen jo godt af nye sko

Anmeld

14. juni 2010

TbCp

Chatarina skriver:

ÅHHH lækre sko!! og vores piger lavede også samme tricks med at springe drastisk ligepludselig!!!

men godt i fandt ud af det og så nyder damen jo godt af nye sko

Synes bare de ser så store og klodsede ud til hende.... men det er selvfølgelig klart når jeg er vant til dem 2 nr. mindre

Anmeld

14. juni 2010

ChatH

TbCp skriver:

Synes bare de ser så store og klodsede ud til hende.... men det er selvfølgelig klart når jeg er vant til dem 2 nr. mindre

ja er det ikke i kina de er helt pjattede med små fødder??? men nok sundest at de har nogen der passer..

Anmeld

14. juni 2010

JustAnotherName

SEJE SKO!

Men vildt alligevel, at hun bruger str. 26 nu.
Jeg har lige givet Bianca spritnye kondisko på idag, og de er str. 23.

Men hun har vist også små fusser! Ligesom sin mor, der brugte 36 i sko inden gravidteten. På underlig vis er mine fødder så blevet større efter de to graviditeter, så nu bruger jeg pludselig 37/38 i sko. Hvilket resulterede i, at jeg for få dage siden sorterede hårdt ud i skoskabet og fik kasseret 5 BÆREPOSER + EN SORT SÆKFULD SKO, som nu er smidt på genbrug (der var endda flere af dem som var HELT NYE ).

Det værste er snart, at jeg stadig har sindsygt mange sko, selvom jeg netop har skillet mig af med SÅ mange    Så Kenneth har vist lidt ret, når han siger, at det er lidt overdrevet med alle de sko, som pigerne og jeg har.

Nå, men det var lige et sidespring ....bare for at snakke om MIG! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. juni 2010

TbCp

JustAnotherName skriver:

SEJE SKO!

Men vildt alligevel, at hun bruger str. 26 nu.
Jeg har lige givet Bianca spritnye kondisko på idag, og de er str. 23.

Men hun har vist også små fusser! Ligesom sin mor, der brugte 36 i sko inden gravidteten. På underlig vis er mine fødder så blevet større efter de to graviditeter, så nu bruger jeg pludselig 37/38 i sko. Hvilket resulterede i, at jeg for få dage siden sorterede hårdt ud i skoskabet og fik kasseret 5 BÆREPOSER + EN SORT SÆKFULD SKO, som nu er smidt på genbrug (der var endda flere af dem som var HELT NYE ).

Det værste er snart, at jeg stadig har sindsygt mange sko, selvom jeg netop har skillet mig af med SÅ mange    Så Kenneth har vist lidt ret, når han siger, at det er lidt overdrevet med alle de sko, som pigerne og jeg har.

Nå, men det var lige et sidespring ....bare for at snakke om MIG! 

Århh mand jeg ville græde snot hvis jeg voksede ud af mine sko! Har nok omkring 50 par som så bare skulle kaseres! Og de er altså lige vigtige alle parene

Jeg fatter heller ikke at hun er helt oppe i en 26 nu! Måske er hun høj af sin alder eller også har hun bare store plader

Anmeld

14. juni 2010

anna-jonas

Hvor sjovt...........for vi oplevede næsten det samme med Anna i år. Hun har brugt str. 23-24 hele vinteren..........str. 25 er hun sprunget over, og er nu i en str. 26. Tror faktisk at hendes fødder er vokset med 4 nr. siden sidste sommer.

Dejlige sko...........hvilke sandaler skal damen ha'??

Anmeld

15. juni 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Hvor sjovt...........for vi oplevede næsten det samme med Anna i år. Hun har brugt str. 23-24 hele vinteren..........str. 25 er hun sprunget over, og er nu i en str. 26. Tror faktisk at hendes fødder er vokset med 4 nr. siden sidste sommer.

Dejlige sko...........hvilke sandaler skal damen ha'??

Og så havde jeg nogle mega lækre See Kai Run støvler liggende i str 25.... som er for små nu Mega træls!!!

Snakkede lige med min søster igår og hun har et par Primigi sandaler i str 26 liggende. De var først købt til hendes ældste dreng som ikke ville gå med dem da det var pigesko, mente han. Så kom næste dreng som egentlig kan passe dem nu... han vil heller ikke gå med dem fordi det er pigesko Så hun har et par sandaler stående der er gået med 2 gange så dem tror jeg vi nupper

Anmeld

15. juni 2010

Vinker

Det ER bare så svært med sko og de vokser bare så pludselig og hurtigt....

Jeg synes det er ufatteligt svært at købe sko. I det hele taget bare det at finde den rette størrelse. Når man så endelig finder størrelsen så har de den ikke i butikken. Det holdt hårdt at finde et par sandaler til Niklas Emil, men det endte heldigvis med et par super lækre fra Ecco. Han sprang også pludselig fra en 20 til 22, men der er også forskel på mærker.

Rigtige fine sko Liva-pigen har fået sig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.