MorCamilla

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. juni 2008

Tullebobs

Du ser vel nok skøn ud med dit nye hår - super flot ;)

Farven klæder dig bare så flot.

(H) fra Trine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juni 2008

smokie

Hej camila hvor er dit hår bare fedt det er lige sådan noget jeg gerne vil have frem for det lange kedelige hår jeg render rundt med og det har jeg bare snart haft i 12 år øv øv ikke rigtig haft de store ideer til noget andet men nu ved jeg hvordan det skal være tak for hjælpen griner........

(H) Smokie

Anmeld

20. juni 2008

MorCamilla

Hejsa til jer..

1000 Tak for det :D Jeg er også blevet rigtig glad for det.. Lige til at starte med tænkte jeg "åh nej hvor er det blevet mørkt", men nu har jeg vendet mig til det og er belvet rigtig glad for det...
Men jeg må sige at det er sket lidt - før var det bare laaangt og lyst, (helt lyst) så der er godt nok sket lidt..

Mikkels kommentar da jeg hentede ham i dagplejen var "mor er smart" :D

Dejligt jeg kunne hjælpe Smokie..;)

(H) fra Camilla.

Anmeld

20. juni 2008

stine

hejsa

er det ikke bare de bedste kommentarer dem der der kommer fra ens egne børn, det varmer virkelig.

min datter siger altid "hvor er du bare smuk mor" jeg bliver helt varm, så kan andre egentlig tænke hvad de vil

kh Mette

Anmeld

20. juni 2008

MorCamilla

stine skriver:

hejsa

er det ikke bare de bedste kommentarer dem der der kommer fra ens egne børn, det varmer virkelig.

min datter siger altid "hvor er du bare smuk mor" jeg bliver helt varm, så kan andre egentlig tænke hvad de vil

kh Mette

Jo sådan havde jeg det også da Mikkel sagde det til mig da jeg hentede ham i går... Rigtig dejlig fornemmelse :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.